Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-04-12 |
Birželio 6-8 dienomis Kruizinių laivų terminale vyksiančio 25-ojo Klaipėdos pilies džiazo festivalio organizatoriai pranešė, kad „vienu didžiausiu šių metų programos perlų” taps buvęs legendinės JAV grupės „Earth, Wind & Fire“ narys, gitaros virtuozas Al McKay ir jo projektas „Al McKay‘s Earth, Wind & Fire Experience“.
„Kiekvienas šios grupės narys palaiko aukščiausią profesionalumo lygį, tad net neabejojame, kad jų pasirodymas festivalio gerbėjus ne tik nukels į legendinės grupės karaliavimo laikus, bet ir leis jiems pasimėgauti savitą 1970-ųjų – 1980-ųjų „Earth, Wind & Fire“ geriausiais šios grupės muzikos hitais. Džiugu, kad šį nemokamą koncertą galėsime dovanoti su ženklia JAV ambasados Lietuvoje finansinio palaikymo pagalba.Tikiu,kad šis pasirodymas sukvies daug melomanų iš kaimyninių šalių“, – pranešime spaudai cituojama Klaipėdos pilies džiazo festivalio organizatorė Inga Grubliauskienė.
Iš JAV kilęs Al McKay dar būdamas 18-kos koncertavo su tokio kalibro žvaigždėmis kaip Ike ir Tina Turner, taip pat scenoje pasirodė kartu su žymiuoju Sammy Davis Jr bei tapo „Earth, Wind & Fire“ gitaristu, kur padrąsintas grupės lyderio Maurice White, ėmė ir pats rašyti dainas, prisidėjo prie didžiųjų šios grupės hitų „September“, „Saturday Nite“ ir „Sing A Song“ kūrimo.
Šiandien gitaros virtuozas yra multi-platininių įrašų atlikėjas, šešių „Grammy“ apdovanojimų laureatas, dainų autorius bei prodiuseris. Drauge su paties įkurta muzikantų grupe „Al McKay Allstars“ leidosi į turą, pasirodydamas įvairių pasaulio šalių muzikos festivaliuose su projektu „Al McKay‘s Earth, Wind & Fire Experience“.
Puikiai džiazo kritikų vertinamą projekto sąstatą sudaro trylika geidžiamiausių Los Andželo muzikantų, tarp jų ir buvę grupės „Earth, Wind & Fire“ nariai. Iš pradžių Al McKay subūrė juos keliems specialiems pasirodymams Japonijoje, tačiau vėliau šio projekto tikslas ir pareiga tapo – pagerbiant legendinę „Earth, Wind & Fire“, kiekvieno pasirodymo metu išlaikyti originalią šios grupės 1970-ųjų pabaigoje – 1980-ųjų pradžioje buvusią garso kokybę ir atlikti dainas taip, kad niekam nekiltų abejonių dėl atlikimo autentiškumo.
Parašykite komentarą