Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-04-11 |
Valstybės vadoma AB „Smiltynės perkėla“ pranešė, jog žengia pirmąjį žingsnį Naujosios perkėlos terminalo statybų link. Jau paskelbtas projektavimo konkursas, o statybas planuojama pradėti kitais metais.
Teigiama, kad terminale įsikurtų ne tik laivų remonto dirbtuvės, įmonės administracija, bet ir modernios klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį bei biurai.
Dabartinis Naujosios perkėlos pastatas statytas dar 1982-iais. Teigiama, kad statinys ne tik pasenęs morališkai, bet jau ir nebeatitinka šiandienos poreikių. Tad praėjusiais metais įmonė paskelbė konkursą, kuriuo siekta sulaukti architektūrinių sprendimų, kaip galėtų atrodyti naujasis terminalas. Iš pateiktų šešių vizijų buvo išsirinkta viena, kuri, „Smiltynės perkėlos“ manymu, geriausiai atspindinti įmonės veiklą.
„Kadangi jau turime viziją, kaip atrodys terminalas, pradedame pirmuosius žingsnius projekto įgyvendinimo link. Jau paskelbėme konkursą techniniam rekonstrukcijos projektui rengti ir, jei viskas vyks sklandžiai, statybos galėtų prasidėti jau kitais metais, o darbai užtruktų porą metų. Taigi, apie 2021-ius Naujoji perkėla klientus pasitiktų visiškai atsinaujinusi“, – pranešime spaudai cituojamas „Smiltynės perkėlos” generalinis direktorius Darius Butvydas.
Anot įmonės vadovo, bus sutvarkyta ne tik čia esanti infrastruktūra, bet ir atnaujintos krantinės, įrengti pontoniniai tilteliai, praplatintos keltų aparelės, kad eismas į laivus vyktų dviem juostomis. Teigiama, kad visos šios permainos ženkliai pagerins klientų aptarnavimo kokybę ir sumažins laukimo laiką prie keltų.
Numatoma, kad naujasis terminalas bus trijų aukštų ir dviejų korpusų, kuriuos sujungtų tiltas, tarnaujantis, kaip laivų išlydėjimo terasa. Pastate įsikurtų keltų remonto dirbtuvės, bilietų kasos, modernios klientų laukimo salės, įmonės administracija ir biurai kitoms kompanijoms. Taip pat dengtos ir atviros automobilių stovėjimo aikštelės, kurios talpintų per šimtą automobilių, kavinė su daugiau kaip dviejų šimtų kvadratinių metrų terasa, iš kurios atsivertų vaizdas į uostą ir Kuršių neriją.
„Rinkomės tą architektų viziją, kuri geriausiai atspindi mūsų įmonės veiklą – nuolatinį veiksmą. Klaipėdą ir Smiltynę Naujojoje perkėloje keltai jungią visą parą. Ypač intensyvi būna vasara, kai keleivių skaičius išauga ženkliai ir mūsų laivai keleivių patogumui kursuoja nuolatos, be grafiko. Pats pastatas – gelžbetonio perdangos su kolonų tinklu, o fasadai dengti stiklu formuos lengvumo įspūdį ir neužstos įspūdingų Kuršių nerijos vaizdų“, – įsitikinęs D. Butvydas.
CVP sistemoje skelbiama, kad „Smiltynės perkėla” E. Andrijausko projektavimo firmai už naujo keleivių aptarnavimo terminalo ir administracinio pastato Naujosios perkėlos tertorijoje, statybos projektavimo užduoties parengimą priešprojektiniais pasiūlymais sumokėjo 41 745 eurus.
SMILTYNĖS PERKĖLA save pristato:
VERTYBĖS
Atsakomybė (Pasakiau – padariau).
Pagarba (Su kitais elgiuosi taip, kaip noriu, kad su manimi elgtųsi).
Profesionalumas (Patikimai žinau, kaip gausiu gerą rezultatą).
Išradingumas (Gebu į situaciją žiūrėti kitu kampu).
Pozityvumas (Visur matau pliusus, ne kryžius).
„…Anot įmonės, pernai buvo paskelbtas konkursas…” geri tie Klaipėdos architektų vadukai . Architektų sajungos pirmininkė Gerda Antanaitytė ir AR Klaipėdos RAT pirmininkas Edmundas Andrijauskas „skelbia konkursus” apie kuriuos žino tik jie . Vadukai gauna interesantų paklausimus ir vietoje to, kad informaciją paviešintų visiems architektams, sudarytų galimybes visiems dalyvauti sąžiningoje kūrybinėje kovoje ( AS pirmininko pareiga) patys paslapčia apsiima dirbti. Kas išrinko tą geriausią pasiūlymą ir pagal kokius kriterijus ir kaip vertino ( organizuoti tokių darbų aptarimus AR RAT pirmininko pareiga), nes jokių viešų aptarimų nebuvo ir niekas nieko nematė ir neaptarinėjo? Minima „rekonstrukcija” 🙂 – bet tai visai nauja statyba. Architektai miesto valdžios reikalauja viešų konkursų, o vadukai „susitarę” kepa. Miesto bendruomenė AR prašo profesionalų architektų pagalbos ir svarstymų dėl uosto BP, dėl miesto BP, Atgimimo aikštės, Dangės skvero, senojo turgaus , Bastijonų tilto, Dangės gatvės – nėra kada. Iš kur to laiko bus – Vadams reikia kepti užsakymus. Vakar VP paskelbtas šios „vizijos” techninio projekto pirkimas – jei turi padaręs darbą (sutartį) už 125 000 eur. sutartį (Antanaitytė ir Andrijauskas jau turi)-gali dalyvauti jei gausi autorių sutikimą :), jei ne , nelįsk -toks tas „neapsimestinis viešumas”.