Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-01-28 |
Susisiekimo ministerija praneša, kad siekdama gerinti sąlygas verslui ir investicijoms, per artimiausius dvejus metus Lietuvoje numato plėtoti kelių ir geležinkelių infrastruktūrą, būtiną patogioms transporto jungtims su šalies laisvosiomis ekonominėmis zonomis (LEZ), taip pat – ir Klaipėdos.
Anot pranešimo, susisiekimą su Klaipėdos LEZ pagerins ties šia teritorija planuojama krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 222,52 iki 228,92 km rekonstrukcija, kurios metu numatoma įrengti skirtingų lygių sankryžą. Darbai bus vykdomi etapais, šiuo metu rengiamas techninis projektas.
Taip pat primenama, kad 2018 m. AB „Lietuvos geležinkeliai“ parengė geležinkelio kelio iki Klaipėdos LEZ atvedimo techninius sprendinius ir pateikė juos Klaipėdos miesto savivaldybei.
Tuo metu Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas ir meras Vytautas Grubiauskas praėjusią savaitę vykusio susitikimo su Klaipėdos pramonininkų asociacijos nariais metu tikino, kad Statybininkų prospekto tęsinys per LEZ turi būti vienas svarbiausių prioritetų, tačiau jo projekto finansavimas yra esminis iššūkis.
Pasak S. Budino, skaičiuojamoji šio projekto vertė yra apie 26 mln. eurų. Jis priminė, kad šis projektas yra vadinamajame dalykinių sąlygų sąvade, skirtame Vyriausybei, kuri siekia maksimalios Klaipėdos uosto plėtros.
„Kovą jau bus leidimas statyti. Jei gauname finansavimą, galime pradėti, nes vien miesto pinigų tikrai neužteks. Jei atsirastų geri lobistai ir padėtų įtrauktų ši projektą į Susisiekimo ministerijos planus 2020 metams, šiemet būtų galima skelti rangos darbų konkursą“, – tada sakė Savivaldybės administracijos direktorius.
Geri lobistai? O pačio darbas kartais ne toks, pone Budinai?
nuo kada biurokratai gali buti lobistais? 😀 Nors cia pats Budinas tikriausiai savoka neteisingai pavartojo, nes nelabai ir aisku kas cia tokie turetu atsirasti? LEZó imoniu savininkai?