Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-11-16 |
„Smiltynės perkėla” praneša, jog dėl stringančių pirkimo procedūrų kitą sezoną iš Klaipėdos į Nidą naujas katamaranas keleivių dar neplukdys: bendrovė teigia susidūrusi su sunkumais, perkant naują laivą.
Dėl išaugusio keleivių srauto nusprendus įsigyti didesnį ir patogesnį katamaraną, rudenį paskelbtą jo pirkimo konkursą teks kartoti iš naujo. Tačiau teigiama, jog ir toliau bus dedamos visos pastangos, kad maršrutas būtų atnaujintas.
Pranešama, kad tarptautinis konkursas naujam laivui statyti buvo paskelbtas šį rugsėjį, o pagrindinė iškelta sąlyga būsimiems tiekėjams – katamaranas turi būti pagamintas ir pristatytas iki naujo sezono pradžios, t. y. per 7 mėnesius.
Toks sprendimas, pasak bendrovės išplatinto pranešimo, priimtas siekiant turistinį maršrutą atnaujinti kuo greičiau – dar iki 2019-ųjų sezono pradžios. Tačiau konkurso vykdymo metu paaiškėjo, jog sulaukta tik labai brangių pasiūlymų, gerokai viršijusių įmonės suplanuotas sumas naujam laivui statyti.
„Stengėmės kiek įmanoma skubinti visas reikalingas procedūras, kad naują sezoną pasitiktume jau turėdami modernų ir erdvų katamaraną – nuolat sulaukiame apie jį klausimų, tad puikiai žinome, kaip šio maršruto laukia mūsų klientai. Deja, paaiškėjo, kad kaina – per didelė, tad konkursą teks kartoti“, – pranešime spaudai cituojamas „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Darius Butvydas.
Visgi teigiama, jog maršrutas ir toliau išlieka įmonės prioritetiniu tikslu. Šiuo metu intensyviai analizuojama situacija, peržiūrimos techninės specifikacijos ir planuojama vėl skelbti konkursą naujam laivui įsigyti.
Tačiau, kaip rodo praktika, viešųjų pirkimų procedūros užtrunka, reikia parengti naujas pirkimo sąlygas, skirti laiko pasiūlymų pateikimui, o ilgiausiai užtruks naujo laivo statyba. Įmonė tikisi, jog dar kitų metų pabaigoje laivas bus pagamintas ir kitą sezoną pavyks atnaujinti maršrutą.
Senasis katamaranas „Smiltynė“, pagamintas prieš beveik du dešimtmečius, jau neatitiko nei klientų, nei įmonės lūkesčių. Atsižvelgus į klientų srautus ir maršruto populiarumą, norima į laivą talpinti kuo daugiau keleivių – nuo 230 iki 250 ir ne mažiau 60 dviračių, kad jis būtų dviejų denių, pritaikytas neįgaliesiems, t.y. modernesnis ir komfortiškas.
Katamarano „Smiltynė“ reisas į Nidą buvo vykdomas ketverius metus. Greitaeigis laivas plaukdavo nuo birželio pradžios iki rugsėjo, maršrutas sulaukė didelio populiarumo ir buvo mėgiamas keleivių, tačiau šių metų šiltąjį sezoną jo buvo atsisakyta.
tai kas ten bus pigiau- padeveta kledara , nurasyta zada isigyt