Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-10-30 |
Uostamiesčio spaudos kioskuose jau kurį laiką negalima įsigyti elektroninio bilieto kortelių. Tokia padėtis buvo susiklosčiusi ir pavasarį. Tik šį kartą, anot transportininkų, deficitas atsirado jau ne dėl teisminių konkurso dalyvių ginčų, o dėl to, kad konkursą laimėjęs rangovas neįvykdo savo įsipareigojimų.
Pasak VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” direktoriaus pavaduotojo Andriaus Samuilovo, pavasarį kortelių tiekimas buvo sutrikęs dėl dviejų viešojo konkurso dalyvių – bendrovių „Atea“ ir „Lodvila” – teisminio ginčo. Tada krizinę situaciją pavyko išspręsti surengus mažos apimties pirkimą ir įsigijus 10 000 kortelių.
Pasibaigus konkursui rugsėjo 9 dieną buvo pasirašyta sutartis su jį laimėjusia UAB „Atea”. Ji įsipareigojo vieną kortelę pagaminti už 69 centus. Preliminariai planuojama, kad per trejų metų laikotarpį, kol galios ši sutartis, KKT gali užsakyti apie 120 tūkst. tokių kortelių, bet iš viso užsakymas negali viršyti 410 tūkst. eurų (594,2 tūkst. kortelių).
Sutartyje yra numatyta, kad kortelės turi būti patiektos per 15 kalendorinių dienų nuo užsakymo pateikimo dienos, tačiau „Atea”, A. Samuilovo teigimu, jau 18 dienų vėluoja įvykdyti pirmąjį užsakymą. O kadangi keleiviai per tuos kelis mėnesius jau išpirko minėtąsias 10 tūkst. kortelių, prekybos vietose susiformavo deficitas. Laikinai iš padėties sukamasi parduodant paskutinius rezervus KKT aptarnavimo centre S. Daukanto gatvėje.
Pasak A. Samuilovo, KKT jau pasinaudojo sutartyje numatyta galimybe tokiais atvejais taikyti sankciją – 0,02 proc. delspinigių už kiekvieną pradelstą dieną. Delspinigiai skaičiuojami nuo bendros sutarties kainos su PVM. CVP portale nurodoma, kad sutarties vertė – 100 tūkst. eurų, tad vienos dienos delspinigiai siekia 20 eurų.
„Atea” atstovai „Atvirai Klaipėdai” žadėjo situaciją pakomentuoti po poros valandų. Gavus jų komentarą publikacija bus papildyta.
Parašykite komentarą