Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-10-26 |
Valstybės valdoma AB „Lietuvos geležinkeliai“ pranešė investuosianti 135 mln. Eur į infrastruktūros pajėgumus. Bendrovės valdyba patvirtino antrųjų kelių statybų ruožuose Plungė–Šateikiai ir Livintai–Gaižiūnai projektus.
Šie ruožai yra IX B koridoriuje, kuris jungia Klaipėdos uostą su Vilniumi per Šiaulius, Radviliškį, Kaišiadoris. Šie ruožai yra vienkeliai, dėl to jie riboja traukinių pralaidumą linijose Kaišiadorys-Radviliškis ir Radviliškis-Klaipėda. Šiuo metu ruožuose leistinas greitis yra 120 km/h keleivinių ir 90 km/h prekinių traukinių, o įgyvendinus abu projektus greičiai padidės atitinkamai iki 160 km/h ir iki 120 km/h.
Teigiama, kad vienas iš įmonės tikslų yra užtikrinti IX B koridoriaus (nuo Kenos iki Klaipėdos) ruožų pralaidumą ir greičių didinimą. Antrųjų kelių projektai esą taip pat leis didinti eismo saugą, mažinti aplinkos taršą bei triukšmo lygį, gerinti sąlygas vietos verslui, didinti darbo jėgos mobilumą.
„Nauji ir rekonstruoti ruožai suteiks galimybes pervežti krovinius bei keleivius per trumpesnį laiką, be to, pagerės Klaipėdos valstybinio jūrų uosto pasiekiamumas kroviniams, o taip pat didžiausio Lietuvos pajūrio miesto Klaipėdos pasiekiamumas keleiviams“, – pranešime spaudai cituojamas „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Geležinkelių infrastruktūros direkcijos vadovas Karolis Sankovski.
Antrojo kelio ruožo Plungė–Šateikiai darbų apimtyje yra numatyta rekonstruoti 13,9 km esamo kelio, pastatyti 13,9 km naujo kelio, rekonstruoti ir pastatyti tiltus, pralaidas, iešmus, triukšmo sienutes.
Antrojo kelio Livintai–Gaižiūnai projektas numato rekonstruoti 10,7 km esamo kelio, pastatyti 10,7 km naujo kelio, rekonstruoti ir statyti tiltus, pralaidas, iešmus bei triukšmo sienutes.
Netrukus bus skelbiami pirkimo konkursai šiems projektams įgyvendinti. Projektus numatoma dalinai finansuoti ES lėšomis. Abu projektus ketinama užbaigti iki 2022 m. pabaigos.
Parašykite komentarą