Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-10-09 |
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) pasibaigus konkursui pasirašė sutartis su uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB Klaipėdos autobusų parkas (KAP) dėl keleivių vežimo 23 ir 24 maršrutais į Žaliąjį slėnį (per Purmalius) ir Karklę.
Naujojo konkurso rezultatai turėtų džiuginti ir KKT, ir keleivius. Pastarieji nuo kitų metų kovo bus vežami visiškai naujais, žemagrindžiais, vežimėliams pritaikytais talpesniais mikroautobusais su kondicionieriumi, o KKT už šios paslaugos teikimą mokės net mažiau nei dabar, kai važiuoja „pagyvenę” mikroautobusai. KAP pasiūlė netgi mažesnę kainą, nei nuo balandžio uostamiestyje maršrutiniais taksi vežančios įmonės „Kautra” ir „Ridvija”.
23 ir 24 yra pirmieji bendros el. bilieto sistemos maršrutai, pradėję kursuoti dar 2011 m. rugsėjį. Tada konkursą laimėjo bendrovė „Autoklasrida”. Kadangi KKT tenkino jos teikiamos paslaugos, prieš pora metų buvo pasinaudota sutartyje numatyta galimybe ją pratęsti dar 2,5 metų laikotarpiui. „Autoklasrida” buvo įsipareigojusi keleivius vežti ne senesnės kaip 10 metų transporto priemonėmis, kuriose būtų nuo 16 iki 25 sėdimų vietų. Šiuo metu ši įmonė veža už 58 ct/km tarifą.
Dabar KKT paskelbtame konkurse dalyvavo ir „Autoklasrida”, ir KAP, ir maršrutiniais taksi nuo balandžio keleivius vežančios bendrovės „Ridvija” bei „Kautra”. KAP pasiūlė mažiausią kainą – 55 ct/km. „Autoklasrida” buvo pasirengusi toliau šias paslaugas teikti už 60 ct/km, „Ridvija” pageidavo 64, o „Kautra” – 65 centų.
Pasak KKT direktoriaus Gintaro Neniškio, tokia laimėtojo kaina buvo malonus siurprizas. Pavyzdžiui, „Kautra“ naujaisiais maršrutiniais taksi veža už 61 ct/km, o „Ridvija“ – 62.
Tokia kaina naudinga ir prie maršrutų išlaikymo prisidedančiai Klaipėdos rajono savivaldybei, nes KKT dar kurį laiką neprašys jos padidinti finansavimo už rajono gyventojų vežimą. Žinia, tik šių priemiestinių maršrutų keleiviai moka I zonos, miesto bilieto kainą.
Pagal konkurso sąlygas vežėjas veš keleivius visiškai naujais komfortiškesniais mažos talpos autobusais. Jie erdvesni, žemagrindžiai, pritaikyti žmonėms su negalia ir vaikų vežimėliams, kondicionuojami, su nemokamu belaidžio interneto ryšiu ir stebėjimo kameromis. Taip pat jie, skirtingai nei dabartiniai, bus mėlyni, o ne raudoni.
KAP generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas teigė, kad įmonė, laimėjusi šį konkursą, pirks tris naujas transporto priemones. Buvo padaryta apklausa ir pasirinkta UAB „Altas”, pagal reikalavimus perdirbanti naujus „Mercedes-Benz” mikroautobusus.
„Kaina nėra didelė, nes nesiekiame didelio pelno, norime išlikti rinkoje. 55 ar 60 centų reiškia 6-7 tūkstančius eurų per metus, kurie mūsų įmonei nedaro didelės įtakos. Daugiau pinigų liks „Klaipėdos keleiviniam transportui”, bus nauda keleiviams. Mes sukursime papildomas darbo vietas”, – teigė V. Ramanauskas.
Parašykite komentarą