Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-09-14 |
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Didžiausiame Europos uoste Roterdame terminalą turinti ir Klaipėdoje besidarbuojanti daniško kapitalo laivybos bendrovė DFDS yra įdarbinusi du su Lietuvos vėliavomis plaukiojančius tik pernai pastatus laivus „Gardenia Seaways” ir „Tulipa Seways”. Abiejuose darbuojasi lietuviškos įgulos.
Dar vienas lietuviškas akcentas – šios kompanijos biure Roterdame jau trejus metus besidarbuojanti iš Plungės kilusi Eglė Budrytė, einanti laivų logistikos koordinatorės pareigas.
„DFDS Seaways“ atstovas Vaidas Klumbys Roterdame besilankantiems Lietuvos žurnalistams pasakojo, kad pernai baigėsi kontraktas su „St. Peter Line”, pagal kurį DFDS teikė šiai laivybos linijai laivų valdymo paslaugas. O tuo metu kaip tik buvo baigiami statyti „Gardenia Seaways” ir „Tulipa Seways” laivai, tad buvo priimtas sprendimas į juos pasiųsti ten dirbusias įgulas.
Šiuo metu „dvyniai” „Gardenia Seaways” ir „Tulipa Seways” dažniausiai plaukioja tarp Roterdamo ir Iminghamo (Didžioji Britanija). Pasak E. Budrytės, jie nėra pritaikyti keleiviams, tad čia vieno reiso metu gali tilpti tik 10-12 vilkikų vairuotojų ir apie 20 įgulos narių.
2017 m. rugsėjį pastatytas „Tulipa Seaways” yra 209,6 m ilgio, 26 m pločio.
E. Budrytė lietuviams žurnalistams pasakojo „DFDS” kompanijoje atsidūrusi dar per praktiką studijų Danijoje metu. Vienerius metus ji dirbo Klaipėdoje, vėliau tiek pat Italijoje, o Roterdame darbuojasi jau 3 metus.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery interval=”5″ images=”47787,47788,47789,47790,47791,47792,47793,47794,47784″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row]
Martynai,
manau, kad prarandate paskutinius rėmėjus ir liks tik uosto kompanijos.
Gerbiamas Nestorai, jei pasižiūrėtumėte į mūsų ataskaitų archyvą, tai fizinių asmenų rėmėjų gausa mes niekada negalėjome pasigirti ir jei ne šviesus, interesų turiniui daryti įtaką neturintis verslas, kuris tiki šio projekto idėja, „Atvirą Klaipėdą” jau senokai būtų reikėję uždaryti. Vienintelė uosto kompanija, kuri yra skyrusi paramą „Atvirai Klaipėdai” – tai AB „Klaipėdos nafta”, kaip galite matyti iš rėmėjų logotipų. Mes priimame paramą iš visų su esmine sąlyga – kad niekada už tai nebus prašoma ko nors parašyti ar neparašyti. „Klasco” finansuotos kelionės metu aš taip pat sprendžiu ką ir kaip rašyti. Nors ir atsakau į kiekvieną tokio pobūdžio komentarą, kartu suprantu, kad bergzdžia ką nors sakyti žmonėms, kurie turi išansktinę nuomonę ir yra įsitikinę tik savo tiesa.
Gerbiamas Marijau, nevirs „Atviros Klaipėdos” idėja komercija, galiu tai užtikrinti. Tik per rinkimus įsileisime politinę reklamą ir viskas. Negi manote, kad aš parsiduočiau už kelionę? Tada man jau liūdna, kad taip blogai galvojate apie kitus…
Žurnalistai šiandienos konferencijos fone pakeliavo už Klasco pinigus? Bravo.
MAN LIUDNA KAI GRAZI IDEJA VIRSTA KOMERCIJA
Gerbiamas Z. Žurnalistai jau 15 kartą per 16 metų pakeliavo už Klasco pinigus yra ar nėra konferencijos. Keliauja jie ir už Uosto direkcijos pinigus. Yra buvę ir „Klaipėdos naftos”, ir Savivaldybės organizuotų kelionių. Tai – įprasta praktika. Jei straipsnyje tai aiškiai nurodoma, kame problema? Žinote, yra posakis, kad kitame žmoguje matai tai, ko yra pačiame tavyje.
O kur straipsnis apie šiandien Klaipėdoje vykstančią konferenciją? Laisvoji spauda?
Gerbiamas Marijau, apie šią konfrenciją skelbėme tris kartus – pasigooglinkite. Taip pat galite žiūrėti jos tiesioginę transliaciją mūsų FB puslapyje. Jei pavyks, bus ir publikacijos iš jos.