Patarė universitetui labiau reklamuotis (1)

Švietimas
Eigilė Nainytė
2018-09-11

Antradienį Klaipėdos universitete į pirmąją rektoriaus popietę pakviesti Klaipėdos miesto tarybos nariai, čia baigę studijas, dirbę ar iki šiol dirbantys Klaipėdos universitete, aptarė Klaipėdos miesto ekonominės plėtros strategiją iki 2030 metų („Mėlynąjį proveržį“).

Šiuo metu Klaipėdos miesto taryboje yra 13 KU ambasadorių. Susitikime dalyvavo Arūnas Barbšys, Arvydas Cesiulis, Vytautas Čepas, Rimantas Didžiokas, Tomas Meškinis, Vygantas Vareikis. Į susitikimą atvyko ir Lietuvos aukštųjų mokyklų profesinių sąjungų susivienijimo pirmininkė Asta Lapinskienė.

KU nuotr.

Susitikime akcentuota, kad vienas iš pagrindinių siekių yra pritraukti kuo daugiau studentų į KU. Teigta, jog nuo 2016 metų sparčiai mažėja abiturientų, baigusių Klaipėdoje esančias mokyklas ir stojančių į šią uostamiesčio aukštąją mokyklą.

KU mokslo ir meno prorektorė doc. dr. Rita Vaičekauskaitė pristatė Inovacijų ekosistemą, kurią universitetas taikys Klaipėdos regione.

„Inovacijų ekosistemos esmė – bendras viešojo ir privačiojo sektorių darbas.“ Inovacijų ekosistema nukreipta į talentų pritraukimą ir ugdymą. Talentų pritraukimas akcentuojamas ir Klaipėdos miesto strategijoje „Mėlynasis proveržis 2030“. „Į KU kasmet įstoja apie 11–12 abiturientų šimtukininkų. Džiugu, kad Klaipėdoje jų skaičius auga. Šiais metais į KU įstojo 7 šimtukininkai iš Klaipėdos miesto. Taigi universitetas yra patrauklus gabiausiems moksleiviams iš pajūrio regiono“, – kalbėjo prorektorė.

Pokalbio metu buvo paliesta ir  rūpesčių kelianti pedagogų ruošimo KU perspektyva.

Informuota, kad nuo 1992 m. Klaipėdos universitetas išleido 10 000 ugdymo specialistų. Šiemet pedagogines studijas baigė 113 absolventų, 15 iš jų įstojo į valstybės finansuojamas vietas.

Kadangi Klaipėdos universitetas bendradarbiauja su Kauno Vytauto Didžiojo universitetu, laikinojo KU rektoriaus Artūro Razbadausko teigimu, „jeigu nebūtumėme partneriai su VDU, labai abejoju, ar turėtumėme tas 15 finansuojamų vietų“.

Rimantas Didžiokas siūlė labiau populiarinti ir reklamuoti Klaipėdos universitetą. Jo teigimu, mieste galėtų atsirasti ženklai, nurodantys kelią į universitetą, arba įvažiuojant į miestą svečius galėtų pasitiki, pavyzdžiui, šūkis – „Klaipėda – studijų miestas“ ir kt.

Žadama, jog tokie neformalūs laikinojo universiteto vadovo susitikimai su įvairių sričių klaipėdiečiais vyks nuolat.

 

Žymos: | | | | |

Komentarai (1):

Įrašo “Patarė universitetui labiau reklamuotis” komentarų : 1

  1. Loreta parašė:

    Eigile, tu šaunuolė.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Miestui – šansas pagerbti žmogų, kurio ryžto dėka Klaipėda tapo Lietuvos dalimi (dar atnaujinta) (18)

Bene visų Klaipėdoje veikiančių verslo asociacijų vadovai, žinomi verslininkai, istorikas ir dviejų švietimo įstaigų vadovai prašo miesto valdžios šiuo metu ...
2025-12-16
Skaityti daugiau

Kultūra

Forumas skatins skaityti

Lapkričio 25 d. ir 27 d. vyks Knygos meno ir skaitymo skatinimo forumas, kurį organizuoja Klaipėdos kultūrų komunikacijų centras (KKKC) ...
2025-11-21
Skaityti daugiau

Kultūra

„Du dalgiai“: šypsenos, atradimai ir tikrosios kūrybos jėga

Kūrybiniai vakarai, kurie atskleidžia rašytojo ir mąstytojo pasaulį, visuomet intriguoja ir įtraukia. Vienas tokių – kūrybinė–literatūrinė diskusija „Du dalgiai“, skirta ...
2025-10-25
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This