Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-09-11 |
VšĮ „Klaipėda ID”, prisidedanti prie verslumo skatinimo Klaipėdos mieste, teigia organizuojanti renginius ir seminarus miesto įmonių atstovams bei naujus verslus kurti planuojantiems miestiečiams. Siekiant, jog šių renginių turinys būtų tikslingas ir atitinkantis Klaipėdos verslo poreikius, agentūra inicijavo apklausą įmonių lūkesčiams išsiaiškinti.
Atliekant tyrimą, prioritetu buvo pasirinktos naujai susikūrusios bei esamos smulkios ir vidutinės įmonės – anketa išsiųsta 1054 adresatams su prašymu ją užpildyti bei dalintis su suinteresuotais asmenimis ar organizacijomis.
Pranešama, kad apklausoje aktyviausiai dalyvavo paslaugų sektoriaus įmonės, veikiančios daugiau nei trejus metus – po analizės paaiškėjo, jog šioms įmonėms trūksta informacijos apie verslo plėtros bei pardavimų didinimo galimybes, naujausias rinkodaros priemones bei valstybės paramą verslui. Teigiama, jog nustebino tai, kad mažiausiai atsakymų susilaukta iš jaunų, mažiau nei dvejus metus veikiančių įmonių.
Susisteminus rezultatus paaiškėjo, jog įmonės kaip svarbiausią dalyvavimo renginiuose tikslą nurodo komandos narių kompetencijos didinimą, o populiariausia sritis, kurioje siekiama šias kompetencijas didinti – įmonės plėtra. Išryškėjo ir naudingiausios temos: valstybės teikiama parama, pardavimų didinimas, ES paramos pokyčiai po 2020 m.
Kita itin populiari renginių sritis – rinkodaros priemonės, kurios taip pat suteikia galimybių įmonės plėtrai bei žinomumo didinimui. Verslas išskiria šias naudingas temas: socialinių tinklų komunikacija, sėkminga viešųjų ryšių kampanija ir skaitmeninė rinkodara.
Atsižvelgus į apklausos rezultatus bei įvardintas prioritetines temas, „Klaipėda ID“ sudarė renginių tinklelį šiems bei ateinantiems metams. Pastebėta, jog iki šiol agentūros organizuojami renginiai sutampa su Klaipėdos įmonių lūkesčiais.
Birželio 25 d. vyko „Google Export” renginys, atitinkantis pardavimų didinimo žinių poreikį.
Rugsėjo 27 d. „Klaipėda ID” klaipėdiečius kviečia į renginį „Kaip pasiekti ir išlaikyti klientus: elektroniniai naujienlaiškiai”.
„Google Digital Garage“ mokymų metu ekspertas, „Digital Academy“ lektorius ir „Omnisend“ klientų aptarnavimo vadovas Paulius Milišauskas suteiks skaitmeninės rinkodaros pagrindus bei, remdamasis ilgamete patirtimi, pasidalins praktiniais patarimais, aktualiais kiekvienam verslui.
Vėliau numatomi šie renginiai: ES parama verslui, komunikacijos valdymas didinant pardavimus, derybų menas. Apie šiuos bei kitus renginius galima daugiau sužinoti „Klaipėda ID” tinklapyje.
Parašykite komentarą