Kokių verslui skirtų renginių reikia klaipėdiečiams?

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2018-09-11

VšĮ „Klaipėda ID”, prisidedanti prie verslumo skatinimo Klaipėdos mieste, teigia organizuojanti renginius ir seminarus miesto įmonių atstovams bei naujus verslus kurti planuojantiems miestiečiams. Siekiant, jog šių renginių turinys būtų tikslingas ir atitinkantis Klaipėdos verslo poreikius, agentūra inicijavo apklausą įmonių lūkesčiams išsiaiškinti.

Atliekant tyrimą, prioritetu buvo pasirinktos naujai susikūrusios bei esamos smulkios ir vidutinės įmonės – anketa išsiųsta 1054 adresatams su prašymu ją užpildyti bei dalintis su suinteresuotais asmenimis ar organizacijomis.

Klaipėda ID nuotr.

Pranešama, kad apklausoje aktyviausiai dalyvavo paslaugų sektoriaus įmonės, veikiančios daugiau nei trejus  metus – po analizės paaiškėjo, jog šioms įmonėms trūksta informacijos apie verslo plėtros bei pardavimų didinimo galimybes, naujausias rinkodaros priemones bei valstybės paramą verslui. Teigiama, jog nustebino tai, kad mažiausiai atsakymų susilaukta iš jaunų, mažiau nei dvejus metus veikiančių įmonių.

Susisteminus rezultatus paaiškėjo, jog įmonės kaip svarbiausią dalyvavimo renginiuose tikslą nurodo komandos narių kompetencijos didinimą, o populiariausia sritis, kurioje siekiama šias kompetencijas didinti – įmonės plėtra. Išryškėjo ir naudingiausios temos: valstybės teikiama parama, pardavimų didinimas, ES paramos pokyčiai po 2020 m.

Kita itin populiari renginių sritis – rinkodaros priemonės, kurios taip pat suteikia galimybių įmonės plėtrai bei žinomumo didinimui. Verslas išskiria šias naudingas temas: socialinių tinklų komunikacija, sėkminga viešųjų ryšių kampanija ir skaitmeninė rinkodara.

Atsižvelgus į apklausos rezultatus bei įvardintas prioritetines temas, „Klaipėda ID“ sudarė renginių tinklelį šiems bei ateinantiems metams. Pastebėta, jog iki šiol agentūros organizuojami renginiai sutampa su Klaipėdos įmonių lūkesčiais.

Birželio 25 d. vyko „Google Export” renginys, atitinkantis pardavimų didinimo žinių poreikį.

Rugsėjo 27 d. „Klaipėda ID” klaipėdiečius kviečia į renginį „Kaip pasiekti ir išlaikyti klientus: elektroniniai naujienlaiškiai”.

„Google Digital Garage“ mokymų metu ekspertas, „Digital Academy“ lektorius ir „Omnisend“ klientų aptarnavimo vadovas Paulius Milišauskas suteiks skaitmeninės rinkodaros pagrindus bei, remdamasis ilgamete patirtimi, pasidalins praktiniais patarimais, aktualiais kiekvienam verslui.

Vėliau numatomi šie renginiai: ES parama verslui, komunikacijos valdymas didinant pardavimus, derybų menas. Apie šiuos bei kitus renginius galima daugiau sužinoti „Klaipėda ID” tinklapyje.

 

Žymos: |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Spyglys

Baisi atlyginimų neteisibe: saviems mokama daugiau*

„Klaipėda ID” vadovui savivaldybė siūlo mažesnį atlyginimą nei Sporto bazių valdymo centro direktoriui. Į abi ne/minkštas kėdes šiuo metu tebeieškoma ...
2024-05-29
Skaityti daugiau

Spyglys

Ištikimųjų, aušrininkų, socdemų ir valstiečių pasiekimai: priartėjome prie Visagino*

„Nesibaigiančių galimybių miestas ant jūros kranto. Klaipėda – perspektyvus miestas, pasirengęs sparčiai plėstis, atviras įvairiems investiciniams projektams“, – vis dar ...
2024-03-18
Skaityti daugiau

Miestas

Klaipėdai sukūrė naują reklamą

Šiaurietiškos nuotaikos kupinas miestas prie jūros, kuriame gera gyventi ir kurti. Tokią žinutę siunčia VšĮ „Klaipėda ID“ naujai pristatytas reklaminis ...
2024-01-25
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This