Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-07-13 |
Po to, kai ant Pilies tilto vos neatsitiko tragedija, jį ėmus kelti jau užvažiavus automobiliui, klaipėdiečių saugumu susirūpino ir miesto valdžia.
Penktadienį miesto savivaldybėje dėl to sušauktas pasitarimas, kuriame be atsakingų Savivaldybės administracijos valdininkų dalyvavo tiltą eksploatuojančios bendrovės „Viadukas” ir „Gatvių apšvietimo” darbuotojai bei atstovai iš policijos.
Šio pasitarimo iniciatorius, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Olegas Mariničius „Atvirai Klaipėdai” sakė, kad esą ir be birželio 27-osios įvykio sprendimai dėl kai kurių pokyčių prie Pilies tilto būtų buvę padaryti, nes „ne visi žiūri ir ne visi pamato tuos šviesoforus”.
Esą ir anksčiau yra buvęs ne vienas atvejis, kai, degant raudonam šviesoforo signalui, automobiliais buvo bandoma pervažiuoti tiltą. O. Mariničiaus teigimu, taip galėjo atsitikti dėl to, jog prie tilto esančių šviesoforų dydis skiriasi nuo įprastinių, esančių prie gatvių sankryžų, todėl galbūt kai kurie vairuotojai pamano, kad jie yra „vos ne žaisliniai”.
„Mes išanalizavom situaciją ir nusprendėme, kad reikia imtis tam tikrų techninių priemonių matomumui pagerinti”, – sakė direktoriaus pavaduotojas.
Pirmiausia nuspręsta prie tilto iš abiejų pusių pastatyti tradicinius, visiems įprasto dydžio šviesoforus.
„Be to, prieš prasidedant tilto pakėlimo procesui, dar kartu su garsiniu signalu įsijungs ir virš šviesoforų mirksinti įspėjamoji geltonos spalvos šviesa”, – numatomus patobulinimus Pilies tilto prieigose vardijo O. Mariničius.
Bet ir tai dar ne viskas. Numatoma ant šlagbaumų, siekianti pagerinti jų matomumą, uždėti vadinamąją „plytą” bei norima padaryti, kad atsirastų ryšys tarp tiltą keliančio darbuotojo ir eismo per tiltą dalyvių.
„Jei atsiranda kažkokia nestandartinė situacija, kad jie galėtų tarpusavyje komunikuoti – garsiakalbis kažkoks kad būtų ar panašiai”, – sakė O. Mariničius. Šalia tilto dar numatoma pastatyti ir papildomus informacinius stendus taip, kad juos galėtų matyti vairuotojai.
Tai esąs pirmasis pokyčių etapas, kurio, valdininko nuomone, turėtų ir pakakti, tačiau jei praėjus kuriam laikui paaiškėtų, kad to nepakanka, tada bus imamasi „ir kitų veiksmų”.
Paklaustas, kaip baigėsi žadėtas policijos eksperimentas, siekiant nustatyti, kas kaltas dėl paskutinio vos ne tragedija pasibaigusio įvykio, O Mariničius sakė, kad „pagal neoficialius mums policijos pateiktus duomenis žmogus užvažiavo ant tilto jau degant raudonam šviesoforo signalui”.
Pasiteiravus, kada visi išvardintieji techniniai pakeitimai galėtų atsirasti, pavaduotojas sakė, kad nors apie tai dar nežino net administracijos direktorius, „sprendimai bus žaibiški, kažkur dviejų savaičių bėgyje”.
INFORMACIJA
Šiemet navigacinio sezono metu – nuo gegužės 1 d. iki spalio 31 d. – nuspręstas Pilies tiltą kelti du kartus per dieną. Darbo dienomis tiltas keliamas nuo 6 iki 6.40 val. ir nuo 21 iki 21.40 val. Savaitgaliais ir švenčių dienomis – nuo 8 iki 8.40 val. bei nuo 22.30 iki 23.10 val.
Parašykite komentarą