Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2018-05-17 |
Po savivaldybėje ketvirtadienį vykusio pasitarimo, kuriame dalyvavo ir rangovai, ir transportininkai, ir policininkai, buvo nutarta bent jau iki birželio vidurio rekonstruojamoje Pamario gatvėje palikti dabar galiojančią eismo schemą, kai transportas juda abiem kryptimis, o ten, kur lieka viena juosta, eismą reguliuoja šviesoforai.
Tiesa, VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) nuo birželio pradžios koreguos į Karklę vežančio 24 maršruto trasą, nes juo vežantis autobusiukas nuolat užstringa ties šviesoforais.
Automobilių kelių direkcijos portalui eismoinfo.lt jau skelbiama informacija ir apie eismo apribojimus Pamario gatvėje.
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Olegas Mariničius informavo, kad visų minėtojo pasitarimo dalyvių nuomone, situacija dabar yra normali ir valdoma.
„Autobusai nuo grafiko atsilieka tik apie 3 minutes, automobiliai pravažiuoja ilgiausiai per du šviesoforo ciklus. Tačiau ir toliau situaciją stebės tiek rangovai, tiek KKT ir jei bus kokių nors pokyčių, operatyviai bus sprendžiama dėl eismo schemos keitimo”, – sakė O. Mariničius.
Pasak jo, taip pat artimiausiu metu ketinama parengti ir pradėti platinti informacija miesto svečiams, kokius maršrutus Klaipėdoje geriausiai rinktis, kad kelionė būtų kuo sklandesnė. KKT jau renka ir teikia informacija Automobilių kelių direkcijos portalui eismoinfo.lt.
KKT direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas patvirtino, kad su į Girulius vežančiais 4 maršruto autobusais problemų iš tiesų nėra – net ir karštąjį savaitgalį, kai buvo paleisti papildomi reisai, jie nevėlavo daugiau kaip 4 minutes.
„Stringa tik į Karklę vežantis 24 maršruto autobusiukas, tad jis nuo birželio 2-osios, kai įsigalios vasaros tvarkaraščiai, ims važiuoti ratu – į Klaipėdą grįš per Palangos plentą”, – sakė A. Samuilovas.
Pasak jo, rangovai taip pat turėtų prie šviesoforų pastatyti laikmačius, kurie rodytų, kiek liko iki žalio šviesoforo signalo, kad vairuotojai galėtų iš anksto užkurti variklius ir būtų sutaupoma dar keletą papildomų sekundžių.
KKT direktoriaus pavaduotojas taip pat sakė, jog parkomatų duomenys rodo, kad prasidėjus gatvės rekonstrukcijai itin padaugėjo vairuotojų, kurie renkasi I Melnragę.
Pamario gatvės rekonstrukcijos darbai atsieis 5,861 mln. eurų. Juos atlieka UAB „YIT Infra Lietuva” (ankstesnis pavadinimas UAB „Lemminkainen Lietuva“). Jie turi būti baigti per 30 mėnesių, bet terminas gali būti pratęsiamas du kartus ne ilgesniam nei pusės metų laikotarpiui.
Ar žurnalistai galėtų sužinoti, kodėl viską išrausti/iškirsti moka greit įmonės, o po to situacija atrodo sustoja ir jokie darbai nevyksta?