Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-05-04 |
Vaikų ir savo pačių saugumu susirūpinę Tauralaukio gatvės gyventojai Savivaldybės Saugaus eismo komisijos kol kas išprašė tik ženklų, kurie sumažins leistiną greitį ir uždraus sunkiasvorio transporto eismą.
Greičio ribojimo kalnelių įrengimą komisija žadėjo svarstyti, jei pastačius ženklus per mėnesį situacija nepasikeis, o pėsčiųjų perėjos ties prekybos centru „Tauralaukio arena” čia reikės laukti tol, kol prasidės Klaipėdos gatvės rekonstrukcija, nes laikino šviesoforo įrengimas esą užtruktų apie metus.
Minėtajai komisijai prašymą dėl Tauralaukio gatvės pateikė miesto Tarybos narys Rimantas Didžiokas, pats sulaukęs gyventojų kreipimosi.
„Tauralaukio ir Klaipėdos gatvėse nuolat viršijamas greitis, dėl statybų važinėja sunkiasvoris transportas, todėl prašoma riboti jo eismą, nukreipiant Akmenų gatve, įrengti kalnelius bei perėją ties prekybos centru”, – dėstė politikas.
Posėdyje dalyvę keletas Tauralaukio gyventojų teigė, kad jaučiasi „pakankamai nesaugiai ir dėl transporto srauto, ir dėl greičio”. O sunkvežimiai dabar esą pradėjo teršti ir gadinti Tauralaukio gatvę, „kenkia kvartalo gerovei ir saugumui”. Jie prašė imtis priemonių, kad būtų „išvengta tragiškų pasekmių”.
Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika teigė, jog buvo padaryta analizė, kuri parodė, kad nuo 2015 m. čia buvo įvykę 2 įskaitiniai ir keturi techniniai eismo įvykiai.
„Mes už saugumą, matome, kad Klaipėdos gatvėje reikia šviesoforo”, – sakė jis.
Savivaldybės administracijos tarnautojams užsiminus, kad rudeniop turėtų prasidėti Klaipėdos gatvės rekonstrukcija, vicemeras Artūras Šulcas išreiškė nuomonę, kad čia būtina pastatyti bent jau laikiną šviesoforą, nes projektas dar nebaigtas ir vien procedūros gali užtrukti dar apie metus.
Tačiau Savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė teigė, jog buvo bandyta tokį šviesoforą įrengti Liepų gatvėje ir jau žinoma, kad jam reikia projekto, leidimų, reikia ir viešųjų pirkimų, o visa tai esą užtruktų mažiausiai metus ir kainuotų apie 60-70 tūkst. eurų.
Komisijos pirmininkas, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Olegas Mariničius savo ruožtu pirminė, kad ne iš vieno rajono gyventojų yra prašymų „nupjauti” įrengtus greičio ribojimo kalniukus dėl per juos važiuojančių automobilių keliamo garso.
Po diskusijų komisija nutarė uždrausti sunkiasvorio transporto eismą Tauralaukio gatve, sumažinti joje leistiną greitį iki 40 km/h ir prašyti Kelių policijos, kad ji pastebėtų situaciją. Jei ji nesikeis, kitame posėdyje būtų svarstoma galimybė čia įrengti ir greičio ribojimo kalnelius.
O ar pagalvojote pro kur turės važiuoti sunkiasvoris transportas į intensyviai vystomą Dvaro slėnį?