Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-04-10 |
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Nuo pirmadienio, balandžio 16-osios, kai į miesto gatves išvažiuos nauji, į elektroninio bilieto sistemą integruoti maršrutinių taksi M5, M6 ir M8, keisis ir juose galiosiančių bilietų kainos.
Atsirasiantis naujas elektroninis kartinis bilietas kainuos 5 centais pigiau nei dabar reikia mokėti už kelionę „mikriuku”(1 Eur). Naktinis tarifas, galiosiantis tik nuo 23 iki 24 val., naujuosiuose maršrutiniuose taksi bus 1,5 Eur.
Pasak VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT), nuo balandžio 16-osios atsiras ir kelionių optimizatorius arba, kitaip tariant, automatinis dienos bilietas: važiuojant tą dieną daugiau kaip 4 kartus, sistema automatiškai sugeneruos dienos bilietą, kainuojantį 3,8 Eur ir visos kitos kelionės tądien papildomai nebekainuos.
Tuo pačiu elektroniniu bilietu bus galima mokėti ir už bendrakeleivių kelionę, nes kortelėje bus kaupiami jau ne kartiniai bilietai, o pinigai. Pasipildyti savo e. bilieto sąskaitą galima norima pinigų suma nuo 1 iki 99 Eur.
Popieriniai kartiniai bilietai išlieka. Važiuojant dienos metu iš vairuotojo perkamas bilietas kainuos eurą, kaip ir dabar, o naktinis bilietas kainuos 1,5 Eur. Tačiau šiuos bilietus jau reikės pažymėti komposteriu, kad jis nuskaitytų greito atsako (QR) kodą.
Nuo gegužės 1-osios pradės galioti ir bendrieji miesto viešojo transporto mėnesio bilietai, kuriais bus galima važiuoti tiek maršrutiniu taksi, tiek ir miesto (I zonos) autobusu. Toks darbo dienų bilietas kainuoja 35 eurus, o visų savaitės dienų – 50 eurų. Gegužės mėnesio terminuotieji bilietai bus pradėti pardavinėti balandžio 15 d.
M6 maršrutinis taksi važiuos dabartinio 6-ojo „mikriuko” trasa, tik Melnragėje ji šiek tiek sutrumpės – bus vežama iki Audros ir Molo g. susikirtime esančio žiedo.
M8 trasa bus tokia pat, kaip senojo 9-ojo maršrutinio taksi. Nuo didžiojo ekspreso 8E ji skirsis tik atkarpa šiaurinėje pusėje – maršrutinis taksi važiuoja Kretingos gatve. KKT akcentuoja, kad M8 į stotį jau nebeveš – iki čia iš pietinės miesto dalies bus galima nusigauti tik 8 arba 15 autobusu.
Beveik po 6 metų pertraukos „mikriukai” sugrįš į Šilutės plentą – iki pirmojo maršrutinių taksi integracijos etapo, įvykdyto 2012-aisiais, čia važiuodavo 5 ir 15. Dar čia kursuos M5. Jo trasa bus panaši į 5-ojo autobuso, tik į Taikos prospektą maršrutas pasuks anksčiau – Kauno gatve.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?time_continue=85&v=Ivllm4E53r4″ align=”center”][/vc_column][/vc_row]
Parašykite komentarą