Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2018-04-09 |
Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco”) vadovas Audrius Pauža teigia, kad pagrindinėje įmonės teritorijoje turėtų mažėti šaldytos produkcijos krova, tad esą mažės ir vilkikų srautai Naujojoje Uosto gatvėje. Nepaisant to, neatsisakoma minties išsinuomoti šalia įmonės teritorijos esančią automobilių stovėjimo aikštelę.
Pastaraisiais mėnesiais šioje gatvėje esančioje aikštelėje vis fiksuota netvarka ir padėtis, kai joje netelpantys vilkikai stovėdavo net gatvėje, buvo perpildžiusi vicemero Artūro Šulco kantrybę. Paties jo teigimu, jis ne kaip politikas, o kaip eilinis klaipėdietis kreipėsi į Savivaldybės Saugaus eismo komisiją, kad ši uždraustų krovininio transporto eismą Naująja uosto gatve ir stovėjimą minėtoje aikštelėje.
Artūro Šulco nuotr.
Paskelbus apie tokį komisijos darbotvarkės klausimą buvo sulaukta prašymo iš Uosto direkcijos nedaryti skubotų sprendimų.
A. Šulcas pritarė, kad skubos tikrai nėra, juolab kad po prašymo pateikimo ir padėtis pasidarė geresnė. Tad jis sutiko su siūlymu, kad Savivaldybės administracija išanalizuotų ir priimtų laikinius sprendimus.
Artūro Šulco nuotr.
Komisijos posėdyje dalyvavęs A. Pauža neneigė, kad problemų čia tikrai yra ir įmonės darbuotojams nuolat tenka kalbėtis su vilkikų vairuotojais, kurie sužinoję, kad kalbasi ne pareigūnai, pasiunčia juos kuo toliau. Tada esą kviečiama policija, kuri greitai ir geranoriškai reaguoja.
„Jei mes galėtume išsinuomoti šią aikštelę, galėtume tvarkytis, kaip daroma oro uostuose – reguliuoti srautus, kad čia būtų tik trumpalaikis stovėjimas, kol susitvarkomi dokumentai. Be to, automobilių srautas turėtų mažėti, nes mažės šaldytų produktų kiekis”, – sakė A. Pauža.
Visgi A. Šulcas atkreipė dėmesį, kad aikštelė gali būti išnuomojama tik viešojo konkurso būdu, tad gali atsitikti ir taip, kad jį laimėtų ne „Klasco”, o kuris nors kitas subjektas.
Artūro Šulco nuotr.
Parašykite komentarą