Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-04-05 |
Ketvirtadienį, balandžio 5 d., 17.30 val. „Kultūros fabrike” vyks viešas Klaipėdos miesto darnaus judumo plano pristatymas visuomenei. Jame klaipėdiečiai bus supažindinti su Klaipėdos miesto darnaus judumo plano tikslais, dokumento rengimo eiga, vizija ir sprendiniais, taip pat visuomenės pateiktomis pastabomis.
Klaipėdos savivaldybė praneša, kad miesto darnaus judumo planas – tai strateginio planavimo dokumentas, kurio tikslas užtikrinti šiandieninius ir rytojaus klaipėdiečių judėjimo poreikius, kurti geresnę ir sveikesnę miesto aplinką, siekti gamtosauginės, socialinės ir ekonominės darnos mieste.
Klaipėdos miesto darnaus judumo planą sudaro šios pagrindinės dalys:
Esamos situacijos ir teminių dalių analizių pagrindu buvo sumodeliuotas scenarijus, kuris parodė, kad nesiimant darnaus judumo priemonių diegimo Klaipėdos mieste dar labiau didėtų automobilių skaičius mieste ir mažėtų viešojo transporto naudojimas.
Teigiama, jog sujungus trijų skirtingų variantų privalumus, sukurta Klaipėdos darnaus judumo vizija, kurioje numatomos Klaipėdos miesto darnaus judumo priemonės iki 2030 metų, kurios padės didinti viešojo transporto patrauklumą ir greitį, skatins miestiečius vaikščioti pėsčiomis ar minti dviračiais.
Remiantis suformuota darnaus judumo vizija ir viso projekto metu atliktos analizės rezultatais, sudarytas išsamus veiksmų planas, numatantis projektus, padėsiančius iki 2030 m. Klaipėdoje pasiekti norimą modalinį kelionių pasiskirstymą ir kitus darnaus judumo tikslus.
Visi plano rengimo etapai buvo pristatyti darnaus judumo plano komitetui bei visuomenei viešuosiuose susitikimuose.
Klaipėdos miesto darnaus judumo planą rengia UAB „Civitta“, VGTU Teritorijų planavimo institutas ir MB „Pupa – strateginė urbanistika”.
Visa informacija apie projekto eigą – čia.
tai kaip tik tas planas numato nauju keliu furoms statyba, kad visus tuos dviratininkus ir siaip gyventojus uzverst ju dujom, smalkem, ir betono jura. siandien kalipedos valdzia baltu vadina tai kas juoda…ir tikisi kad gyventojai nepastebes.
Nenoriu būti skeptikas, bet jei toliau dienos metu mieste propaguos tų ryškiaspalvių liemenių ir šalmų dėvėjimą, nieko su tais dviračiais nebus dar labai ilgai. Jau nekalbu apie bendrą miestiečių ir valdininkų (kurie, beje, išvis nei dviratuoti, nei pėsti po miestą nevaikšto) požiūrį į dviratį kaip į transporto priemonę.