Kaip mieste judėsime 2030-aisiais? (2)

Sveikata
Avatar photoAtvira Klaipėda
2018-04-05

Ketvirtadienį, balandžio 5 d., 17.30 val.  „Kultūros fabrike” vyks viešas Klaipėdos miesto darnaus judumo plano pristatymas visuomenei. Jame klaipėdiečiai bus supažindinti su Klaipėdos miesto darnaus judumo plano tikslais, dokumento rengimo eiga, vizija ir sprendiniais, taip pat visuomenės pateiktomis pastabomis.

Klaipėdos savivaldybė praneša, kad miesto darnaus judumo planas – tai strateginio planavimo dokumentas, kurio tikslas užtikrinti šiandieninius ir rytojaus klaipėdiečių judėjimo poreikius, kurti geresnę ir sveikesnę miesto aplinką, siekti gamtosauginės, socialinės ir ekonominės darnos mieste.

Klaipėdos miesto darnaus judumo planą sudaro šios pagrindinės dalys:

  • esamos situacijos analizė ir teminių dalių analizė, kuri buvo atlikta 2017 metų pirmą pusmetį ir pristatoma Klaipėdos miesto darnaus judumo plano pirmame ir antrame tome;
  • judumo mieste 2030 metais variantai ir 2020 metų veiksmų planas, kurie pristatomi trečiajame tome.

Esamos situacijos ir teminių dalių analizių pagrindu buvo sumodeliuotas scenarijus, kuris parodė, kad nesiimant darnaus judumo priemonių diegimo Klaipėdos mieste dar labiau didėtų automobilių skaičius mieste ir mažėtų viešojo transporto naudojimas.

Teigiama, jog sujungus trijų skirtingų variantų privalumus, sukurta Klaipėdos darnaus judumo vizija, kurioje numatomos Klaipėdos miesto darnaus judumo priemonės iki 2030 metų, kurios padės didinti viešojo transporto patrauklumą ir greitį, skatins miestiečius vaikščioti pėsčiomis ar minti dviračiais.

Remiantis suformuota darnaus judumo vizija ir viso projekto metu atliktos analizės rezultatais, sudarytas išsamus veiksmų planas, numatantis projektus, padėsiančius iki 2030 m. Klaipėdoje pasiekti norimą modalinį kelionių pasiskirstymą ir kitus darnaus judumo tikslus.

 

Visi plano rengimo etapai buvo pristatyti darnaus judumo plano komitetui bei visuomenei viešuosiuose susitikimuose.

Klaipėdos miesto darnaus judumo planą rengia UAB „Civitta“, VGTU Teritorijų planavimo institutas ir MB „Pupa – strateginė urbanistika”.

Visa informacija apie projekto eigą – čia.

Jūrininkų ligoninės nuotr.

Žymos: |

Komentarai (2):

Atsakymai į “Kaip mieste judėsime 2030-aisiais?”: 2

  1. asai parašė:

    tai kaip tik tas planas numato nauju keliu furoms statyba, kad visus tuos dviratininkus ir siaip gyventojus uzverst ju dujom, smalkem, ir betono jura. siandien kalipedos valdzia baltu vadina tai kas juoda…ir tikisi kad gyventojai nepastebes.

  2. Komuteris parašė:

    Nenoriu būti skeptikas, bet jei toliau dienos metu mieste propaguos tų ryškiaspalvių liemenių ir šalmų dėvėjimą, nieko su tais dviračiais nebus dar labai ilgai. Jau nekalbu apie bendrą miestiečių ir valdininkų (kurie, beje, išvis nei dviratuoti, nei pėsti po miestą nevaikšto) požiūrį į dviratį kaip į transporto priemonę.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Temos

Bandys įgyvendinti metų metais brandinamus milijoninius projektus (atnaujinta)

Dabartinė Klaipėdos valdžia tikisi europinės paramos dėka įgyvendinti keturis preliminariai apie 26 mln. eurų atsieisiančius, dar jos pirmtakų sugalvotus projektus.  ...
2024-10-15
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Naujoji valčių prieplauka: ilga kelionė per kopas tęsiasi

„Mes tos valčių prieplaukos jau nesulauksime…” – taip atsiduso vienas buvęs Klaipėdos meras, prieš porą mėnesių perskaitęs publikaciją „Klaipėdos ambicijos ...
2024-07-27
Skaityti daugiau

Verslas

Tyrimas: Klaipėdos LEZ reputaciją teigiamai vertina dauguma gyventojų

Klaipėdos LEZ reputaciją gerai arba labai gerai vertina 84 proc. Klaipėdos apskrities gyventojų, o dar 75 proc. respondentų puikiai atsiliepia ...
2024-05-29
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This