Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-02-01 |
Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmai turės gilintis į pernai rugsėjį kilusią vadinamąją „mikriukų” krizę, kurios metu miestas buvo likęs be šių transporto priemonių.
Kalčiausiais šioje situacijoje pripažinti – Savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda ir Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus – nesutinka su jiems skirtais papeikimais ir apskundė tokius Savivaldybės administracijos direktoriaus Sauliaus Budino sprendimus minėtajam teismui.
Ketvirtadienį turėjo prasidėti abiejų jų skundų nagrinėjimas, tačiau jie buvo atidėti. L. Dūdos atveju dėl to, kad jo advokatė išvyko ir negalėjo atvykti į posėdį, tad prašė paskirti kitą posėdžio datą, o R. Mockaus – dėl prašymo kviesti liudytojus.
Abi bylas nagrinėsianti teisėja Aušrelė Mažrimienė patenkino abiejų ieškovų prašymus. R. Mockus paprašė liudytojais į bylą kviesti VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” direktorių Gintarą Neniškį ir vicemerę Juditą Simonavičiūtę, vadovavusią laikinajai komisijai, tyrusiai šios krizės aplinkybes.
Beje, R. Mockus turės sumokėti kaip depozitą 300 eurų, kurie gali būti išmokėti liudytojams, jei jie pateiks prašymus kompensuoti patirtas išlaidas dėl dalyvavimo teismo procese.
Teisėja taip pat priminė, kad abi bylos šalys turėtų apsvarstyti galimybę ginčą baigti taikos sutartimi. Tačiau R. Mockaus byloje dalyvavusi Savivaldybės administracijos Teisės skyriaus vyriausioji specialistė Kristina Gureckienė sakė neturinti įgaliojimų derėtis dėl bylos baigimo taikiai, o L. Dūdos byloje dalyvaujantis šio skyriaus vedėjas Andrius Kačalinas teigė informuosiantis apie tai Savivaldybės vadovus.
Tiek R. Mockui, tiek L. Dūdai tai yra pirmosios nuobaudos.
ISTORIJA
Pernai birželį po kelerius metus trukusio tyrimo ir bylinėjimosi procedūrų Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas neskundžiamu sprendimu pavirtino, jog Konkurencijos taryba buvo teisi konstatuodama, kad Klaipėdos valdžia pasielgė neteisėtai, kai 2012-aisiais be konkurso sudarė 5 metų trukmės sutartis dėl 6, 8, 9 ir 10 maršutinių taksi paslaugų teikimo, tad jos turi būti nutrauktos.
Tačiau Savivaldybės administracija daugiau nei porą mėnesių nepriėmė jokių sprendimų ir tik rugsėjo 4-ąją prieš vidurdienį žurnalistams pranešė, kad 14 val. rengiama spaudos konferencija, kurios metu jau buvo paskelbta, jog nuo rytojaus gatvėse maršrutinių taksi visgi nebeliks.
Dėl to kilus visuomenės ir politikų pasipiktinimui operatyviai buvo surasta išeitis – surengta apklausa ir su tais pačiais vežėjais pasirašytos laikinosios sutartys, galiosiančios iki pavasario, kai į miesto gatves išvažiuos visiškai nauji konkursą laimėjusių bendrovių „Kautra“ ir „Ridvija“ mikroautobusai, atliksiantys ekspresų funkciją.
Reaguojant į tokią įvykių eigą buvo sukurta iš visų miesto Tarybos frakcijų atstovų sudaryta speciali komisija, kuri konstatavo, kad kaltė tenka Savivaldybės administracijai. Pastaroji atliko savo vidinį tarnybinį patikrinimą, po kurio buvo paskirtos tarnybinės nuobaudos – papeikimai Miesto ūkio departamento direktoriui Liudvikui Dūdai ir Transporto skyriaus vedėjui Rimantui Mockui.
Miesto Tarybai pritarus darbo grupės išvadoms, opozicijos atstovai išreiškė įsitikinimą, kad neturėtų būti nubausti vien iešmininkai, o reikėtų ir „rimtesnių rezultatų“. Meras Vytautas Grubliauskas tada tvirtino, kad tarsis su visų frakcijų vadovais, ar inicijuoti tarnybinį patikrinimą S. Budinui ir jo pavaduotojui Aleksandrui Michailovui.
Vėliau meras „Atvirai Klaipėdai“ teigė, kad kalbėjosi su frakcijų vadovais ir esą „nė vienas nekėlė kategoriškų reikalavimų”. „Iki naujųjų metų arba Kalėdų turėtų būti padėtas ir galutinis taškas“, – tada sakė meras.
Sausio 2-ąją A. Michailovas pasitraukė iš pareigų savo noru – sulaukus pensinio amžiaus.
Parašykite komentarą