Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-01-22 |
„Atvira Klaipėda“ neseniai rašė apie miesto valdžios planus sutvarkyti teritoriją, esančią tarp Vaidilos aikštės ir Sausio 15 –osios g.
Penktadienį miesto savivaldybėje Vaidilos aikštės projektuotojai MB „Pupa – strateginė urbanistika“ savivaldos atstovams pristatė savo priešprojektinius pasiūlymus. Tada ir paaiškėjo, jog sumanymas vietoj dabartinės šalia Taikos pr. esančios automobilių stovėjimo aikštelės padaryti vientisą poilsio zoną, einančią iki Ąžuolyno parko, kertasi su „Technoramos“ verslininkų norais ir planais.
„Šioje vietoje yra rengiami du projektai: jau užbaigtas dviračių ir pėsčiųjų tako nuo Sausio 15- osios gatvės iki Vaidilos aikštės projektas ir Vaidilos skvero sutvarkymo projektas“, – Atvirai Klaipėdai“ sakė pasitarime dalyvavusi Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova.
Jos teigimu, prieš pradedant aikštės projektą, buvo nuspręsta panaikinti čia esančią automobilių stovėjimo aikštelę, ją perkeliant arčiau Paryžiaus Komunos g., o jos sąskaita padidinti poilsio zoną – ji prasidėtų iškart nuo pėsčiųjų ir dviračių tako ir eitų iki Ąžuolyno parko.
„Šiame skvere galėtų vykti įvairūs renginiai ir jis puoštų miestą“, – pirminį Vaidilos aikštės „patraukimo” arčiau gatvės sumanymą komentavo direktoriaus pavaduotoja.
Tačiau diskusijos eigoje paaiškėjo, jog kitaip šią vietą mato dabartinėje Vaidilos aikštėje veikiančios elektronikos ir buities prekių parduotuvės „Technorama“ savininkai. Savivaldybė raštu yra gavusi jų prašymą, kad parduotuvės darbuotojai ir jų klientai galėtų nuo „Technoramos”, šalia kurios projektuojamos darbuotojų automobilių stovėjimo vietos, tiesiai pasiekti naująją automobilių stovėjimo aikštelę šalia Paryžiaus Komunos g., t. y. prašoma čia padaryti susisiekimo kelią.
„Mes pasiūlėme projektuotojams dar patiems pasikalbėti su verslininkais ir rasti tą sprendinį, kuris būtų gražus, kad skveras būtų maksimaliai išnaudotas ir kad kartu būtų suderinti verslininkų pageidavimai“, – sakė E. Mantulova, pridūrusi, jog susitikime buvo išsakyta daug abejonių dėl būtinybės čia daryti tokį susisiekimą.
„Jeigu verslo noras būtų kategoriškas, pakankamai argumentuotas tai daryti, galbūt reikėtų tą pravažiavimą daryti ne asfalto dangos, o tokį patį, kaip skvero, tik sutvirtintą“, – samprotavo Savivaldybės atstovė.
Jos teigimu, šis kelias jokiu būdu neturėtų tapti magistraliniu, nes „tokiu atveju pati filosofija sklandžiai iš dviračių tako pereiti į Vaidilos aikštę ir per ją pasiekti projektuojamą Ąžuolyno giraitę taptų sunkiai įgyvendinamas“.
Vaidilos aikštės projektavimo darbus planuojama baigti šiais metais, pasak E. Mantulovos, „apie trečią – ketvirtą ketvirtį“.
Parašykite komentarą