Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2017-12-27 |
Trečiadienį „Lietuvos geležinkelių“ atstovė patvirtino antradienį mūsų skelbtą informaciją, kad po naujųjų metų ketinama paleisti bandomąjį tarptautinį traukinį Kaliningradas – Klaipėda.
Šiuo maršrutu keleivius ketina vežti Rusijos vežėjas, o Lietuvos pusė prisijungtų tik nuo Sovetsko (Tilžės).
Trečiadienį popiet „Atvirai Klaipėdai“ atsisiųstame atsakyme „Lietuvos geležinkelių“ Komunikacijos departamento vadovė Inga Čiuberkytė teigia, jog planuojama, kad pirmieji traukiniai važiuos sausio 5 ir 7 d. Susisiekimas tarp Kaliningrado ir Klaipėdos bus organizuojamas su persėdimu Sovetske.
„Lietuvos geležinkelių“ traukinys važiuos nuo Klaipėdos iki Sovetsko ir atgal. Iš Sovetsko į Kaliningradą norintys patekti žmonės turės persėsti į Rusijos geležinkelių traukinį”, – rašoma atsiųstame atsakyme.
Pastovių reisų organizavimas, pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovės, „priklausys nuo to, kaip užsipildys bandomieji reisai bei nuo poreikio iš Klaipėdos patekti į 2018 m. vyksiantį pasaulio futbolo čempionatą.“
Į klausimą, kiek šis maršrutas galėtų kainuoti „Lietuvos geležinkeliams“, atsakymo nesulaukėme. Neatsakyta ir į klausimą, ar kelionės išlaidų nedengtų šio maršruto iniciatorius bei vežėjas – Kaliningrado priemiestinė keleivių kompanija.
Beje, kalinigradiečiai komentaruose skeptiškai vertina naujojo maršruto perspektyvas, teigdami, kad kelionė truks per ilgai (su persėdimu – net 5 val.) ir kad ji yra per brangi. Skelbiama, kad bilietas iš Kaliningrado į Sovetską kainuos 214 rublių, iš Sovetsko į Klaipėdą – 17 eurų.
Vyšniniu punšu pasivadinęs komentuotojas teigia, jog už tokią sumą esą galima nuvyti į Maskvą, o Grigorijus traukinį pavadino lėčiausiu pasaulyje.
Parašykite komentarą