Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2017-11-02 |
Pastaruoju metu vis dažniau miesto valdžios atstovams tenka gintis nuo gyventojų nepasitenkinimo dėl nepakeliamų transporto spūsčių mūsų mieste.
Paskutinis atvejis – spalio 31 – ąją paralyžiuotas eismas ties visomis pagrindinėmis Taikos pr., Šilutės plento ir Baltijos prospekto sankryžomis.
Pasiaiškinti, kas dėl to kaltas ir ką daryti, kad panašios situacijos nesikartotų, ketvirtadienį po pietų miesto merijoje buvo skubiai sušauktas pasitarimas.
Merą laikinai pavaduojanti Judita Simonavičiūtė dėl to pasiaiškinti iškvietė Uosto direkcijos, Centrinio Klaipėdos terminalo, policijos, kelininkų ir kitų atsakingų žinybų atstovus.
Pasak pasitarime dalyvavusio vicemero Artūro Šulco, antradieninių spūsčių priežastis buvo konkreti – prie įvažiavimo į Centrinį Klaipėdos terminalą sugedęs vilkikas, paskui kurį nutįso automobilių eilė, užkimšusi pagrindines miesto arterijas.
A. Šulco teigimu, apmaudu, jog nors ne kartą buvo kalbėta, niekaip nepavyksta piko valandomis mieste uždrausti važiuoti sunkiajam transportui.
Visgi, vicemero nuomone, pagrindinė priežastis ir dėl šio konkretaus, ir dėl kitų panašių spūsčių yra per anksti pradėtas eksploatuoti Centrinis Klaipėdos terminalas.
„Buvo sutarta, kad jis dirbti pradės, rekonstravus visas tris žiedines sankryžas, bet taip neatsitiko ir dėl to yra kalba Uosto direkcija bei valstybė“, – „Atvirai Klaipėdai“ sakė A. Šulcas. Pasak jo, prieštaraujančiųjų tokiai nuomonei neatsirado.
Sutarta artimiausiu metu sudaryti tarpžinybinę darbo grupę, kuri parengs tvarką, suteiksiančią pirmumo teisę specialiajam bei visuomeninam transportui ir užtikrinsiančią kitų eismo dalyvių, tarp jų – ir gyventojų – efektyvų mobilumą miesto gatvėmis.
A. Šulco teigimu, pasitarime jau buvo pateikta keletas konkrečių pasiūlymų, kaip tai galima būtų padaryti, ir artimiausiu metu šios priemonės turėtų būti išgrynintos bei susistemintos.
Darbo dienos pabaigoje išplatintame Klaipėdos savivaldybės pranešime spaudai teigiama: „Vienas būdų, galintis padėti sumažinti sunkiojo transporto srautą miesto gatvėse – specialios laikinam vilkikų sustojimui skirtos aikštelės. Tokios aikštelės galėtų būti tiek įvažiuojant į miestą, tiek greta Centrinio terminalo, miesto atlaisvintose teritorijose, kur anksčiau veikė Moksleivių saviraiškos centras bei darželis. Taip pat pasiūlyta ieškoti galimybių, kad kelių mokestį vilkikų vairuotojai galėtų susimokėti jau kelte. Dabar kelių vinjetės parduodamos degalinėje ties Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryža, čia sustoję vilkikai taip pat kemša eismą.
Ateityje sunkiojo transporto srautus padės suvaldyti infrastruktūros pokyčiai: virš Šilutės plento ir Baltijos prospekto žiedinės sankryžos planuojama statyti estakada, projektuojamas Statybininkų prospekto tęsinys – naujas išvažiavimas iš miesto, įsiliesiantis į kelią „Klaipėda–Šilutė“, taip pat būtina, kad būtų tęsiama Jakų žiedo rekonstrukcija pastatant dvi trūkstamas estakadas”.
Parašykite komentarą