Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2017-10-17 |
Valstybės valdoma AB „Smiltynės perkėla“ atnaujino logotipą ir pristatė naują šūkį – „Jungiame krantus!“. Žadama, kad kitąmet neatpažįstamai pasikeis bendrovės „Smiltynės perkėla“ keltai.
„Ankstesnis bendrovės logotipas atrodė pasenęs, neturėjo išskirtinumo, nesuteikė emocijos. Kadangi daugeliui „Smiltynės perkėla“ keltai asocijuojasi su atostogų pradžia, naujojo logotipo sukūrimui panaudotas gerai visiems atpažįstamas laivo grindų raštas, kuris ir tapo pagrindiniu perkėlos simboliu“, – pranešime spaudai cituojamas prekinio ženklo koncepciją rengusios įmonės UAB „New agency“ atstovas Laimonas Trota.
„Bendrovės prekinio ženklo atnaujinimui jau buvo laikas – senasis nesikeitė daugiau nei 20 metų. Per tą laiką pasikeitė įmonės vertybės, pagrindiniai tikslai, atsivėrė platesnės veiklos, bendrovė tapo šiuolaikiškesne“, – dėstė idėjos iš esmės pakeisti bendrovės „Smiltynės perkėla“ vizualinį veidą autorius, pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovas Audrius Statkevičius.
Taip pat keičiasi bendrovės svetainė.
„Esame draugiška, inovatyvi įmonė, planuojame iš esmės rekonstruoti Naujosios perkėlos teritoriją, todėl nebegalime likti su šiuolaikinių prekinio ženklo principų nebeatitinkančiu ir bendrovės vizijos ir misijos neatspindinčiu vizualiniu bendrovės veidu“, – tikina bendrovės generalinis direktorius Darius Butvydas.
Žadama, kad kitąmet neatpažįstamai pasikeis bendrovės „Smiltynės perkėla“ keltai. Ant bortų atsiras piešiniai su plaukimu, sportu, atostogomis susijusiomis iliustracijomis.
„Keltas yra nuolat ant vandens judanti transporto priemonė. Tokiu būdu iliustracijos taps pseudo interaktyvios, tarsi jose vaizduojamas veiksmas iš tikrųjų vyksta plaukiant keltui. Piešiniai ypač įspūdingai atrodys apsupti nuo greičio susidariusių bangų arba prasilenkiant keltams“, – ateities planais dalinosi A. Statkevičius.
Parašykite komentarą