Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-05-27 |
Gegužės 27 d. prasideda Klaipėdos komunikacijos kampanija „Gyvenk prie jūros, kol jaunas“, skirta pritraukti būsimus studentus iš kitų miestų atvykti studijuoti ir gyventi į Klaipėdą.
Tai pirma jungtinė Klaipėdos miesto savivaldybės ir Klaipėdos aukštųjų mokyklų (Klaipėdos universiteto, LCC universiteto, Socialinių mokslų kolegijos, Klaipėdos valstybinės kolegijos, Lietuvos verslo kolegijos, Lietuvos aukštosios Jūreivystės mokyklos, Vilniaus dailės akademijos, Lietuvos muzikos ir teatro akademijos) Lietuvoje vykdoma kampanija. Ją įgyvendinti padeda kūrybinė komunikacijos agentūra „Autoriai”.
Kampanijos vizualus bus galima pamatyti Vilniuje ir Kaune, taip pat – traukinyje, kursuojančiame maršrutu Vilnius – Klaipėda. Birželį bus paleisti video filmukai, visos vasaros metu – vykdoma aktyvi bendra socialinių tinklų kampanija.
Parašykite komentarą