Vėl žada kitąmet įrengti 2000 naujų parkavimo vietų (6)

Transportas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2024-12-12

Klaipėdos savivaldybė skelbia, jog šiuo metu rengiami techninio darbo projektai stovėjimo aikštelėms Jūrininkų pr., Vingio, Mogiliovo, Lūžų, Bandužių gatvėse įrengti, taip pat įvažiuojamųjų kelių projektai prie Mogiliovo ir Lūžų gatvių sankryžos.

Žinia, bene pagrindinis rinkimus laimėjusio dabartinio mero Arvydo Vaitkaus ir jo bendražygių pažadas buvo įrengti Klaipėdoje 10 tūkstančių naujų parkavimo vietų per šią kadenciją.

Savivaldybės pranešime teigiama, kad per šiuos metus miesto kiemai pasipildė apie 1 500 parkavimo vietų.

„Nesėdėjome rankų sudėję, įgyvendinome projektus, kurių metu buvo ne tik kuriamos naujos parkavimo vietos, bet įrengiami šaligatviai, apšvietimas, lietaus nuotekų tinklai bei kiti infrastruktūros elementai. Man nepriimtina, kad 21 amžiuje, kai automobiliai yra neatsiejama žmogaus gyvenimo dalis, vis dar turime kovoti dėl vietos kiemuose mašinų pastatymui. Džiaugiuosi, kad tikslingai sprendžiame šią problemą, neketiname sustoti ir kitais metais esame nusimatę įrengti daugiau nei 2 000 naujų parkavimo vietų“, – pranešime cituojamas A. Vaitkus, tokį skaičių minėjęs ir praėjusio miesto Tarybos posėdžio metu.

Žymos: | | | | | | | | |

Komentarai (6):

Atsakymai į “Vėl žada kitąmet įrengti 2000 naujų parkavimo vietų”: 6

  1. Nu nu... parašė:

    Aha,tik nepamirškit jas apmokestinti.

  2. C7 parašė:

    Ankstesnė valdžia pradėjo įrenginėti parkavimo vietas, bet suvokė paprastą dalyką – kuo daugiau pasiūlos, tuo daugiau ir paklausos.
    Kuo daugiau ir platesnių gatvių ir kiemų, tuo daugiau ir automobilių. Nes nu patogu, kodėl šeimoj neturėti 2 mašinų, jei finansai leidžia.
    Jie suprato, kad reikia padaryti „Patogu” važiuoti dviračiu, viešuoju transportu, pradėjo BRT projektą.
    Ši valdžia atšaukė BRT, atšaukė dviračių taką į Melnragę ir sakė skubins Lipkių gatvės platinimą.
    Prioritetai yra kokie yra. Turėsim daugiau gatvių ir 10 000 daugiau parkavimo vietų ir laikysim pirštus sukryčiavę, kad neatsirastų daugiau automobilių.
    O gal į antrą kadencijos pusę ir ši valdžia pakeis nuomonę.

    • neatsimenu kad buvus parašė:

      valdžia būtų sprendus parkavimo kiemuose problemą. Amžinos studijos ir bevaisiai galimybių projektai kurie nežinomi dešimtis metų tūnojo stalčiuose kol nunyko visiems laikams..Šitas meras bent jau kažką daro. Jam bent jau rūpi ne upių tramvajai savivaldybės saskaita :D)

  3. Anonime iš IP 86.100.73.43 parašė:

    Žmogau, apsižiūrėk, pietiniame rajone mokamo parkavimo vietų aikštelėse prie didžiųjų parduotuvių yra daug, tiktai per naktį jos beveik tuščios. Kaip tyčia, kada labiausiai reikalingos. Ne kartą teko grįžti nakties metu pro įvairius PC: RIMI, Maxima ir kitus. Ir ką, tuščia, tiktai viena kita mašinėlė „liūdi”, gal savų darbuotojų, gal kokios pinigingos įmonės. Tuščia, o aplinkinių namų gyventojai ir toliau priversti stumdytis užkištuose kiemuose ir sukti ratus po kvartalą, kol suranda kokį „plyšelį” palikti mašiną iki ryto. Turint galvoje, kad dauguma žmonių į darbus ar mokslus išvyksta 8-9 valandą, o grįžta 17-18 valandą, tai nesunku suprasti, nuo kada iki kada stovėjimas turėtų būti nemokamas. Nesakau, kad tuo laiku užtvarai turėtų būti pakelti, ne, tegu skaičiuoja atvykėlius, tegu stebi kas be draudimo ar TA, tačiau mokesčio tuo metu – ne!

    • Anonimas parašė:

      Kada bus kontroliuojami (bauduojami) „plyšelių ieškotojai“, tada vairuotojai sutiks mokėti pinigus už parkavimą arba ieškos vietos daug toliau nuo namų. Betvarkė yra dėl to, kad niekas ar beveik niekas negauna baudų ir tos baudos yra juokingos.

      Kai aš, neradęs vietos pasistatyti mašinos prie namų ir neturėdamas galimybės nei jos nuomotis, nei išsipirkti, surandu vietą 5 min kelio nuo namų, kaimynas tiesiog ją stato prie pat perėjos ar įsigrūda ant vejos. Mane kontroliuoja sąžinė, bet ne visi kaimynai tokią turi, todėl juos turi kontroliuoti policija ar savivaldybės darbuotojai.

  4. Anonimas parašė:

    Tas „paprastų sprendimų“ meras tegul paskaičiuoja, kiek yra butų ir gyventojų ir kiek kvadratinių metrų vidutiniškai reikia išasfaltuoti aplinkos vienam automobiliui, kad jis galėtų ne tik stovėti, bet ir būtų vietos išlipti ir manevruoti. Paaiškės, kad jokių čia paprastų sprendimų nėra ir nebus, nes dideliam parkingų poreikiui patenkinti reikėtų plynai išasfaltuoti ištisus kiemus (o kai kur ir to nepakaktų). Chaotišką parkavimą sprendžia tik kontrolė: aiškiai sužymėtos vietos, kuriose galima stovėti, stovėjimo priežiūra bei mokamas parkingas su kaina, atitinkančia pasiūlą ir paklausą (tiek nuoma, tiek įsigijimas). Bandymas išspręsti parkingų problemą „paprastai“ nėra vien demagogija, bet ir grėsmė jūsų nekilnojamojo turto aplinkai ir vertei.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kriminalai ir nelaimės

Sudegė trys automobiliai

Priešgaisrinės apsaugos departamentas pranešė, kad naktį į penktadienį, prieš 3 val., buvo gautas pranešimas, kad Bandužių gatvėje dega transporto priemonė. ...
2025-01-17
Skaityti daugiau

Spyglys

Merui pagarbos ir dėmesio vis negana*

Akivaizdu, nors neįtikėtina: Arvydo Vaitkaus vadovaujama savivaldybė ir jos įmonės už šimtus tūkstančių kasmet perkasi sau reklamos, bet merui atrodo, kad ...
2025-01-14
Skaityti daugiau

Kultūra

Domėjosi galimybe Klaipėdai tapti Europos chorų žaidynių vieta

Antradienį Klaipėdoje viešėjo organizacijos INTERKULTUR viceprezidentas Stefan Bohländer (Vokietija) ir meno vadovas prof. Romans Vanags (Latvija), praneša Klaipėdos chorinė bendrija ...
2025-01-07
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This