Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2017-11-07 |
Gatvių prižiūrėtojai pageidauja, kad 2019 m. planuojamoje pradėti rekonstruoti Liepų ir Joniškės gatvių sankryžoje būtų įrengtas videodetektorių valdomi šviesoforai. Dabar naudojamos į asfaltą įbetonuojamos indukcinės kilpos esą greitai susidėvi ir šviesoforai nebeveikia pagal realius transporto srautus.
Klaipėdos savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo teigimu, antradienį vykusio pasitarimo metu sprendžiamas klausimas dėl Joniškės ir Liepų g. sankryžos šviesoforinio reguliavimo.
„Antrojo etapo Joiniškės gatvės ir šios sankryžos rekonstrukcijos projektas rengiamas jau apie pusantrų metų. Tad „Gatvių apšvietimas” panoro pakeisti savo anksčiau išduotas sąlygas – norima, kad čia būtų įrengti videodetektoriais valdomi šviesoforai. Tam buvo pritarta. Tokia sąlyga bus nurodyta rangos darbų pirkimo metu”, – sakė V. Švedas.
Pasak jo, šiemet jau tikimasi gauti statybų leidimą. Projektą, apimantį ir Šienpjovių gatvės rekonstrukciją, kol kas numatoma pradėti tik 2019 m. Tačiau gruodį miesto Taryba turėtų tvirtinti Strateginės veiklos planą 2018-2020 metams, tad terminai dar gali pasikeisti.
„Gatvių apšvietimo” gamybos direktorius Rolandas Paulauskas aiškino, kad toks pageidavimas buvo išreikštas dėl to, kad patirtis rodė, jog alternatyva – indukcinės kilpos labai greitai nustoja tarnauti, nes jas išvažinėja sunkusis transportas, autobusai. Taip esą jau nutiko Minijos ir Baltijos prospekto sankryžoje, tad čia šviesoforai dabar veikia tik taip, kaip yra sureguliuoti, o ne pagal realius transporto srautus.
„Ne mūsų funkcija tokias kilpas tvarkyti. Čia Savivaldybė turėtų nuspręsti, kas tai turi daryti”, – sakė R. Paulauskas.
Tuo metu Savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda sakė iki šiol nesulaukęs jokio pranešimo iš „Gatvių apšvietimo” apie tokią problemą.
„Išsikviesime, surengsime koliukviumą ir išspręsime šią problemą”, – sakė L. Dūda.
Pasak jo, tokios indukcinės kilpos Klaipėdoje yra tik minėtoje sankryžoje.
Todėl, kad ten tų kilpų nėra ir nebuvo. „Gatvių apšvietimas” kažką prifantazavo.
o kaip su indukcine kilpa Liepų ir Garažų g sankryžoje, kaip ten nuolatos išvažiuodami ir griždami į autobusų parką autobusai indukcinės kilpos autobusai neišvažinėjo…negi gali per valandą važiuojantys 5 autobusai indukcinę kilpą sugadinti. Gal gatvių apšvietimas galėtų nurodyti solidesnę priežastį, kodėl šviesoforas į realius srautus nereaguoja?