Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-06-21 |
Rinkimų metu pagrindinis mano pažadas, kad Klaipėdos balsas taps ne tik girdimas, bet ir vertinamas, kai kuriems atrodė labai aptakus ir vargiai pamatuojamas, tačiau visada sakau, kad už save geriausiai kalba darbai ir pasiekti rezultatai.
Trumpai apžvelgsiu Klaipėdos pasiekimus susisiekimo srityje.
Baltijos/Vilniaus žiedo Klaipėdoje konversija į viaduką. Projekto vertė – apie 30.5 mln. €, trukmė – 30 mėnesių, numatoma pabaiga – 2023 m. pirmoji pusė. Rangovas AB „Kauno tiltai”. Nors ir nesu tas vienmandatininkas, kuris kai kuriems vyresniems kolegoms įprastu būdu tampo biudžeto paklodę į savo pusę be jokių argumentų, tačiau nuo pirmųjų dienų Seime pavyko įtikinti kolegas, kad šios žiedinės sankryžos pertvarkymas yra nacionalinis interesas, nes labiausiai reikalingas sparčiai uosto logistikai, papildomai atkreipdamas dėmesį į tai, kad tai yra pagrindinis įvažiavimas į miestą, kiti du įvažiavimai yra kertami geležinkelio bėgių, kurių apkrovimas piko metu yra įtemptas, taip pat kad tokio dydžio projektas nėra pritaikytas miesto finansiniam pajėgumui.
Rezultatas – jau šiemet vietoje planuotų 5 mln. eurų suplanuota skirti 8.5 mln. eurų iš įvairių šaltinių, tačiau neabejoju, kad bus rastas ir papildomas finansavimas, jeigu tik rangovas bus pajėgus padaryti darbų už didesnę sumą, o tikėtina, kad bus.
Sunkvežimių spūstys Baltijos prospekte pakeliui į Centrinį Klaipėdos terminalą (CKT). Kartu su Klaipėdos, CKT, Uosto direkcijos vadovais, ministerijos atstovais turėjome ne vieną audringą susitikimą ir manau, kad visi kartu bendrai radome sprendinius situacijai normalizuoti: iš miesto pusės pakoreguota sunkiasvorio transporto, vykstančio į CKT, eismo schema, kur reikalinga, ant kelio išbraižyti geltoni koriai, iš CKT vadovų pusės dalinai atidaryta/bus atidaryti dveji papildomi vartai transporto patekimui į CKT teritoriją – vieni įprastam transportui, kiti – skirti tik kroviniui atgabenti (tokie iki šiol buvo vieni, čia buvo, ko gero, pagrindinė spūsčių formavimosi priežastis). Papildomai CKT ieško būdų paspartinti patikros procedūras ir dar labiau padidinti pralaidumą.
Manau, kad kitos korekcijos įmanomos tik užbaigus Baltijos pr. viaduko statybų darbus, kai bus matoma reali situacija pagal pakitusias judėjimo tendencijas, o ar rezultatas jaučiamas jau dabar, galėtų atsakyti tik šalia gyvenantieji.
Jautrios sielos žmones (dažniausiai politikus) dėl darbų pasiskirstymo, kviečiu reaguoti ramiai – tai ne tik mano, tačiau bendro darbo su Klaipėdos savivalda ir ministerijų atstovais rezultatas. Politikos kitaip, kaip dirbant komandoje, neįsivaizduoju.
Be jokios abejonės, jei intrigų ir egocentrizmo būtų mažiau, bendrai pasiekti rezultatai galėtų būti dar geresni.
Ne tik ant visos Klaipėdos,bet ir ant visos Lietuvos.
Viskas tik į gerą pusę. Daug metų niekas negalvojo apie miesto ateitį!
pagyrūnų-pagyrūnas ir viskas
bet jei reiktų paaiškinti kur čia šio vaikinuko indėlis būtų šnipštas
Nepergyvenkit. Tikrai nebūtų.
Šaunuolis Seimo narys ! Daugiau tokiu ,kurie padarė gerą darbą ir informavo. Tegu visi taip daro.
Ponas ruosiasi jau rinkimams??? Sita estakada jau turejo buti pries desimtmeti, geda tokiai nevykusiai valdziai, kuri per desimtmeti numarino miesta…
Tai kaip tik ši valdžia jį stato. Nors pačiam matyt nesvarbu, nes jei būtų svarbu pasidomėtum. Įdomus faktas estakadą projektavo KVJUD (uosto direkcija), deja nesėkmingai ir čia istorija baigiasi, nors tiek klausimų neatsakyta 🙂