Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-12-02 |
Viešojo transporto tarifai Klaipėdoje ir jos priemiestyje nuo 2025 m. sausio 1-osios nesikeis, tačiau nuostoliams padengti valdžia turės skirti beveik 2,3 ml. eurų – 43 proc. daugiau nei šiemet.
Kartu numatoma, kad atsiras naujovė – kontrolės bilietas, kurio kaina miesto maršrutuose – bus 8, o priemiesčio maršrutuose – 16 eurų. Šis bilietas galios tik iki autobuso, kuriuo važiavo laiku paprasto bilieto neįsigijęs keleivis, maršruto pabaigos. Tokį sprendimo projektą Savivaldybės tarybai svarstyti pasiūlė meras.
„Kontrolės bilietas – bilietas, įsigyjamas tik kontrolės metu iš kontrolieriaus, jei kontrolės metu keleivis neturėjo tinkamo iš anksto (iki kontrolės vykdymo) pažymėto (aktyvuoto) bilieto, – rašoma sprendimo projekto aiškinamajame rašte. – Už bilietą atsiskaitoma tik negrynaisiais pinigais, bilietas atspausdinamas kontrolieriaus naudojamo terminalo pagalba. Bilietas galioja tik iki reiso pabaigos.“
Teigiama, kad atsiradus kontrolės bilietui, bus suteikta galimybė viešojo transporto keleiviams, kontrolės metu neturintiems bilieto arba turintiems netinkamą bilietą (neturint lengvatą patvirtinančio dokumento arba jeigu bilietas toje zonoje negalioja), jį įsigyti ir išvengti ilgų bei didelių administracinių resursų reikalaujančių pažeidimą įforminančių procedūrų.
Kontrolės bilieto kaina susideda iš dienos bilieto ir kontrolinio keleivių patikrinimų kainos dalių bei yra lygi pusei minimalios baudos.
Mero teikiamo sprendimo projekto dokumentuose teigiama, kad planuojamas lėšų poreikis viešojo transporto nuostoliams padengti 2025 metais sudarys apie 2,3 mln. eurų. Taip pat pateikiama VšĮ ,,Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) 2023-2025 m. ekonominių rodiklių palyginimo lentelė:
„Atvira Klaipėda“ jau rašė, kad kitąmet bus pokyčių šioje rinkoje – KKT jau pasirašinėja sutartis su konkursus laimėjusiais vežėjais, o savivaldybė dar ieško būdų, kaip didžiąją rinkos dalį galėtų atiduoti savo bendrovei „Klaipėdos paslaugos“.
Ar seniai keitė ? Ar seniai brangino ?
Italijoj nusiperki bilieta uz 1€ kurio kainos jau nesikeičia 10metų ir važiuoji juo 90minuciu,tai i darba per tris autobusus nuvaziuoji su vienu bilietu.Čia norint vaziuoti per tris autobusus išleisi 3€.Tada supranti kad net dirbt neapsimoka,nes puse algos ant autobuso sueina.
įdomu, kur Italijoje? Nes aš ką tik iš Romos, Milano, Turino, tai 2.20 euro už pusantros valandos. Už eurą niekur neteko nuvažiuot.