Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-03-15 |
Skaitmeninės kūrybos agentūrą D SPOT įkūrę klaipėdiečiai Inesa Budginė ir Vytautas Jurevičius tarptautinei sveikatingumo produktus pardavinėjančia įmonei KetoCycle sukūrė TV reklamą Anglijos rinkai, kuriai prireikė ne tik profesionalios komandos, bet ir modernios kino įrangos.
V. Jurevičius sako, jog prieš pradedant filmuoti tokio masto reklamą labai svarbus yra ir pasiruošimo etapas, kuris šį kartą truko 3-4 mėnesius.
„Kūrėme idėjas, rašėme scenarijų, piešėme kadruotes, atrinkome aktorius, lokaciją. Pirmieji Lietuvoje įsigijome kino kamerą DJI Ronin 4D, o taip pat dirbome kartu su prodiuseriu Bob Calabritto gyvenančiu Amerikoje“, – pranešime spaudai cituojamas V. Jurevičius.
Anot pranešimo, reklamai pasirodžius televizijos eteryje klientas sekė programėlių atsisiuntimo statistiką, kuri leido teigiamai įvertinti reklamos efektyvumą.
„Šiuolaikinės įmonės, norėdamos pritraukti naujus ir išlaikyti esamus klientus, turi adaptuotis prie pasikeitusių vartotojų įpročių. Ne paslaptis, jog vis daugiau laiko pastarieji praleidžia naršydami populiariausiuose socialiniuose tinkluose – Facebook, Instagram, Tik Tok Linkedin. Šiandieninės tendencijos rodo, jog pagrindinė efektyvios reklamos forma juose – video”, – teigia D SPOT įkūrėjai.
Statistika rodo, jog vartotojai naršydami socialiniuose tinkluose čia vidutiniškai praleidžia apie 2 valandas per parą, o, pavyzdžiui, paaugliai, tam skiria net 9 valandas. 33% iš jų internete randa naujus, aktualius sau produktus ar paslaugas. Tačiau I. Budginė atkreipia dėmesį, jog sėkminga reklama šiose platformose negali būti universali – ji turi būti pritaikyta vartotojui, lengvai pasiekiama ir įsimenama.
„Šiandieninio vartotojo jau nesugundysi banaliais šūkiais apie patrauklias kainas – reikia kalbėti jam priimtina kalba, paskatinti sustoti ir per trumpą laiką supažindinti su produktu ar paslauga bei „suvilioti“ pirkti. Tik atrasdami ryšį su vartotojais mes galime įvertinti reklamos veiksmingumą, o ryšį sukurti kur kas paprasčiau pasitelkus video formatą“, – pranešime cituojama I. Budginė.
V. Jurevičius, sukaupęs ilgametę video reklamos kūrimo verslui patirtį, pastebi, kad šis formatas svarbus ne tik kaip reklamos rūšis – tai esą puiki priemonė didinti įmonės komunikacijos ir įvaizdžio vertę.
„Statistika rodo, jog net 81% žmonių prieš pirkdami pasidomi produktu internete, todėl verslo atstovai turėtų pasirūpinti savo įvaizdžiu socialiniuose tinkluose – apsilankę paskyroje klientai jau pirmosiomis sekundėmis susidaro įspūdį apie prekės ženklo vertybes, išskirtinumus ar verslo aplinką“ – teigia jis.
Pasak Inesos Budginės, video turinys įgauna vis didesnę reikšmę – tai galingas įrankis pardavimų skatinimui, o taip pat ir siekiant patikimumo, lojalumo tarp prekės ženklo ir auditorijos. Tiesa, skirtingiems tikslams įgyvendinti gali būti naudojami ir skirtingi video kūrimo būdai. Reklamos specialistė sako, jog šiandien neverta bijoti video nufilmuoti „namų sąlygomis“, su mobiliuoju telefonu. Tik filmuojant reikia įsitikinti, ar yra tam tinkama, tvarkinga aplinka – geras apšvietimas, dekoras, madingi filtrai ir efektai. Tačiau svarbiausia nepamiršti strategijos ir atpažįstamo stiliaus.
„Tokio tipo reklamos sėkmės paslaptis yra pirmos 4 sekundės, kurių metu privalote patraukti vartotojo dėmesį ir pateikti jam pasiūlymą arba pristatyti prekės ženklą. Matydami įsitraukimo ir peržiūrų statistiką galime teigti, kad video reklama prekės žinomumo ir pardavimų didinimo atžvilgiu yra labai efektyvi, todėl, jei biudžetas reklaminei kampanijai yra ribotas – išnaudokite socialinių tinklų potencialą“ – teigia I. Budginė.
Ryžusis didesnei reklaminei kampanijai, anot jos, reikia pagalvoti apie profesionalesnę video reklamos kokybę, įrangą ir kūrybinę komandą.
Parašykite komentarą