Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-07-17 |
Valstybės valdoma AB „Smiltynės perkėla” pagaliau turi rangovą, kuris rekonstruos senąjį Naujosios perkėlos administracinį pastatą.
„Taip, konkursas yra pasibaigęs, vokai atplėšti, pirmosios vietos laimėtojas jau kaip ir žinomas, tai UAB „Infes”, – paklaustas, ar pavyko rasti rangovą rekonstrukcijos darbams, sakė Smiltynės perkėlos vadovas Mindaugas Čiakas.
Jo teigimu, sutarties pasirašymui dar turi pritarti įmonės valdyba, kurios posėdis numatytas šio mėnesio pabaigoje. Jei taip ir atsitiks, pasak M. Čiako, rekonstrukcija galėtų prasidėti jau rudens pradžioje.
„Valdyba gal turi savų matymų”, – vadovas teigė dar nesąs 100 proc. įsitikinęs, ar šiam sprendimui pritars valdyba.
Nors šiems darbams atlikti buvo skelbtas tarptautinis konkursas, jame dalyvauti panoro vos dvi bendrovės.
Pasak M. Čiako, nugalėtojas paskelbtas, įvertinus ekonominio naudingumo kriterijus.
UAB „Infes” pastatyti naująjį pastatą bei sutvarkyti aplinką įsipareigojo už mažesnę kainą, nei ji buvo numatyta konkurso sąlygose – vietoje planuotų 14 mln. eurų, darbus pažadėjo atlikti už kiek daugiau nei 13 mln. eurų.
UAB „Infes” neseniai laimėjo 15,8 milijono eurų vertės konkursą dėl Jūrų muziejaus administracinio pastato rekonstrukcijos, bendrovė taip pat rekonstruoja Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro pastatą. Po paskutinio pakeitimo šios sutarties vertė jau siekia 25,907 mln. eurų (pradinė kaina siekė 17,796 mln. Eur).
INFORMACIJA
Naujasis Smiltynės perkėlos administracinis pastatas bus lyg pakilęs virš žemės paviršiaus, atveriantis vaizdus į Kuršių neriją laukiantiems kelionės keltu. Pastato tūris formuojamas iš dviejų korpusų, sujungtų tilteliu, pro kurį transportas pateks į keltus.
Pastatas funkciškai skaidomas į 5 pagrindines grupes. Kiekviena funkcinė grupė turės autonominį įėjimą. Funkciniai ryšiai projektuojami taip, kad nesikirstų „Smiltynės perkėlos” darbuotojų ir keleivių srautai.
Po rekonstrukcijos, kurią projektavo architektai Gerda Antanaitytė, Andrius Laurinaitis ir Aurimas Baužys, keisis dabartinio pastato tūris ir plotas, jis pakils vienu aukštu į viršų ir pasieks 18 metrų aukštį.
Pastato projektas buvo išrinktas architektūros idėjų konkurso metu. Numatoma, kad jame įsikurs ne tik laivų remonto dirbtuvės, įmonės administracija, bet ir modernios klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį bei biurai.
Ar jums ne pokui nu tegul pavogs,pavogs ir pastatis geriau negu pavogs ir nama espanijoje nupirks seimai o cia nieko nebus.
https://www.15min.lt/m/id/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/teisesaugos-itarimai-del-siauliu-gatviu-apsvietimo-viesojo-pirkimo-aplinkybiu-59-1691804
Pastatas gerai. Seniai reikia šiuolaikiško. Bet su automobilių privažiavimu, tai reikia spręsti problemą statant viaduką. Dabar vis tiek kemšasi gatvės. Jeigu tokių didelių projektų negalim sau leisti, tai ne tokia jau ir turtinga mūsų šalis
manau, kad tunelio reikia – ir gražiau, ir žymiai pigiau, ir gamtai mažesnis poveikis.
vietoje to, kad valstybinė įmonė uždirbtą pelną įneštų į valstybės biudžetą, pinigai švaistomi rūmų statyboms. Norime gyventi kaip skandinavai, o esame labai panašūs į savo rytinius kaimynus.
100%
O norit gyventi kaip Zimbabvėje?
o jūs buvote Zimbabvėje? Nenustebčiau, kad Lietuvoje su viešaisiais pinigais elgiamasi kaip Zimbabvėje 🙂
Kol kas visi tik prisimena, kad mokykla pabrango… pasirodo ir muzikinis ir dar kažkas….
Labai jau brangiai, kam jo iš vis reikia, kai bilietus kioske parduoda…
būtent. pastatė brangiai seną perkėlą ir atidavė verslininkams kavinės biznį daryt. O keleiviai kaip stovėjo lauke, taip ir stovi.
Lygtais yra kelios kėdės priešais kasą 🙂
Už 13 tik iki tol kol pradės darbus. Po to seks aibė papildomų susitarimų dėl nenumatytų darbų, ko pasekoje kaina pasieks kokius 17-18 milijonų.
Jųs visįškai teisus,čia pradžiai 13mln.,paskui prasidės pinigų melžimas kaip ir su tiltu Baltijos pr.,vis trūksta tū milijonu pabaigti darbus.