Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2017-10-05 |
Vakarų Baltijos laivų statykla, pavasarį pasirašiusi sutartį su Norvegijos kompanija „Ulstein Verft AS”, dėl didžiausio pasaulyje hibridinio kelto korpuso blokų statybos darbų, jau pradeda pirmuosius plieno pjovimo darbus.
RoPax tipo laivas, kuris savo veiklą pradės 2019 m. vasarą, talpinsiantis apie 2 000 keleivių ir 500 automobilių, plaukios maršrutu Norvegija – Švedija – Norvegija.
„Šis užsakymas mums labai svarbus dėl to, kad pavyko pritraukti dar vieną strategiškai svarbų užsakovą, vieną iš laivų statybos lyderių Skandinavijoje, kuriam labai svarbūs užsakymo įgyvendinimo kokybė ir terminai. Tai pasitikėjimo mūsų statykla ženklas“,- pranešime spaudai cituojamas AB Vakarų laivų gamykla įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
Blokų statybos projekto pabaiga numatoma 2018 m. liepą, kuomet jie bus perduoti užsakovui, galutiniam kelto surinkimui ir įrengimui.
Laivui taikomi inovatyvūs triukšmo ir išmetamųjų dujų mažinimo sprendimai. Šis keltas bus montuojamas su hibridine varomąja jėgaine, tad bus mažiau taršus. Hibridinio kelto, varomo elektra, baterijos galės būti kraunamos naudojant uoste esančius įrenginius arba laive esančius generatorius.
Tai ar pasistatė viską? Gerai pumpuoja vandenį elektros generatoriai? Laukiam naujienų 😉