Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-01-03 |
Jis nepailsdamas fiksuos datą, laiką, automobilių važiavimo greitį, važiavimo kryptį, eismo juostą, šviesoforo signalus, jų degimo laiką ir kitus parametrus bei momentaliai perduos juos į Policijos departamento valdomą Administracinių nusižengimų registrą (ANR), jei tik aptiks bent kokio pažeidimo požymius.
Klaipėdos miesto savivaldybė pasirašė 164 tūkstančių vertės sutartį su UAB „Technologinių paslaugų sprendimai“ dėl transporto priemonių greičio ir raudonosios šviesos pažeidimų gatvėse fiksavimo įrangos nuomos ir jos techninės priežiūros paslaugų. Sistema pradės veikti per tris mėnesius nuo sutarties pasirašymo.
Eismo radarai turės perduoti visus nusižengimus į ANR ne vėliau kaip per 7 paras nuo veikos, turinčios administracinio nusižengimo požymių, užfiksavimo momento. Visose nusižengimų užfiksavimo nuotraukose bus pateikta tokia esminė nusižengimo informacija: nusižengimo data ir laikas, vietos identifikacinis numeris, eismo kryptis, leidžiamas maksimalus greitis, išmatuotas greitis, greičio kontrolės sistemos pavadinimas.
Įranga registruos ir saugos informaciją apie nusižengimus automatiškai juos dokumentuojama. Taip pat bus sudaryta galimybė prisijungti ir per nuotolį ir matyti visą esamą situaciją, kontroliuoti bei keisti nustatytus parametrus. Įranga bus integruota į Klaipėdos miesto vaizdo stebėjimo sistemą.
Greičio matavimo tikslumas – ±3 km/h greičiui iki 100 km/h ir ±3% greičiui virš 100 km/h. Radaras automatiškai fiksuos atskirų transporto priemonių (iki 32 vnt. tuo pačiu metu) greičius visose šešiose eismo juostose.
Sistema atpažins ir kitų valstybių automobilių numerius. Eismo radarų korpusas bus aprūpintas aliarmo sistema, signalizuojančia apie jo atidarymą, temperatūrų kritinių ribų viršijimą, nutrauktą elektros maitinimą, fizinius smūgius ir tam tikro laipsnio nukrypimą nuo vertikalios padėties. Kiekvienas radaras vienu metu galės kontroliuoti 6 eismo juostas. Jie turės ir filmavimo funkciją.
Savivaldybės administracijos Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Marius Poimanskis paaiškino, kad tokių radarų dislokacijos vieta bus nuolat keičiama.
Šita savivaldybė tik sugeba apmokęstinti ir bausti. O kad 2 mėnesius į siųstą raštą ar sniego valymo administruoti nesugeba – jiems ne motais!
Dirba kaip savo UAB’e galvodami kaip dar nugržti gyventoją… PAGRINDINĖ SAVIVALDYBĖS UŽDUOTIS TŪRĖTŲ BŪTI GALVOTI KAIP ATPIGINTI MIESTO GYVENTOJAMS PASLAUGAS!
Kadangi savivaldybėje užsisėdęję daugiausiai gal dar iš sovietinių laikų veikėjai, tai ir sprendimai sovietiniai… Auklėti baudimo būdu… Pinigai leidžiami vėjais !
Tai čia gal kelių kamerų kaina… pasižiūrėkit atgal ir pamatysis kad švieslentė ant kelio į Melnragę atrodo panašiai tiek kainavo… O tos švieslentės naudingumas yra niekinis. Valdininkai mieste susipynę į voratinklį ir neįsileidžia jaunimo, kurie tikrai įneštų šviežio oro ir gal neatsirastų tokių niekinių sprendimų, gal tuomet ir eismas būtų protingiau reguliuojams, gal galėtumėm pasakyti, kad Klaipėda tikrai sprendžia klausimus….
Hmm, įdomu, kokios bus sprendžiamos problemos su kamerų pastatymu? Gal kas sugebės pakomentuoti?
Panašu, savivaldybė nebesugalvoja ką reikia padaryti, kad į biudžetą būtų surenkama daugiau pinigų. Todėl imasi „nešvarių” pinigų uždirbimo būdo.
Man gėda už tokius „kompetetingus” miesto valdytojus!
tie vis aimanuojantys apie sovietmetį …Klaipėdą ” valdo ” liberalieji ! Merai ! Tarybos dauguma su konservatoriais ! Valstybę ” valdo” , seimo dauguma liberalieji su laisvais ir liberkonservatoriai ! Koks sovietmetis !!! Laisvė ! 🙂 O draudimais ar kontrole panašu net sovietmetį aplenks . Laisvieji ” uždėjo ” kaukes , pasus įvedė , skiepus be kurių žmonės dirbti negalėjo ! Aš ne prieš skiepus , aš prieš prievartą ir kontrolę ! Kokia edukacija 🙂 Ką edukuoti , auklėti kaip ir kokiu greičiu važiuoti , tuos kurie TURI TEISES ? Jų ten needukavo ? 🙂 Klaiku klausytis tų liberalių aimanuotojų , laisvių skleidėjų ….Dingo gebėjimas mąstyti , gerbti kitų teises , laikytis bendrų taisyklių . LAISVĖ ! Fui …chaosas .
Sekimas.
Skaitmenizacija.sekimas privaciu zmoniu.globalistu plano dalis.idiotai.nieko neismanantys,tuom dziaugiasi.greit ir tolete seks.kategotiskai pries.
Sedejimas kabinete turi pasekmes,paskutinį protą išsunke.
Žemas, vargšiškas, ubaginis lygis…
Daugelis vairuotojų patvirtinsime, kad gyvenome Švedijoje , Norvegijoje – ir tokios NEPAGARBOS su tom seklėm kamerom nebuvo, tai niekšiška…
Reikia ugdyti žmonėse SUPRATIMĄ, PAGARBĄ APLINKINIAMS, kelti žmonių mentalitetą, o ne irzelį…..
Apmaudu , gėdinga, žema….
kaip matai nesiugdo mūsų žmonėse nei supratimas, nei pagarba, nei mentalitetas. Reikia nepamiršti, kad esame sovietinės mokyklos, o ne švediško ar norvegiško gyvenimo universiteto „auklėtiniai”, todėl dar ilgai auklėjimo priemonės bus tik tokios …
Sugalvojo is mažiausio sudo +3km pinigą sukti ,vagys-tai kad mašinos nepritaikytos taip trupinti čia nei 3 nei 4 bėgiu jūsų greičiais eina važiuoti. Tik tasom tas mašinas ir orą gadinam papildomai. Iš neturėjimo ką ir trynimo kėdžių kabinetuose baigiant bet kokį ukiska mąstymą prarasti.
Baudžiavos priemonės, kaip prie caro, įdomu kas už viso to stovi, gal galimai koks ” skvernelistas”?
liberistai su liberkonservatoriais ? Nežinojote ?
Socialraudonšalikiniai
Sustatysime jums mašinas prie policijos ir galėsite važiuoti
Visus pratina važiuot vienodai,kaip prie sovietų,o gal š.korėjos,svarbiausia išknis rodaras viską,ką begali,gal orų prognozę!geriau,koks didelis potraukis baust žmones ir džiaugtis,
Siūlau pagerėjus orui pasiimti teptuką ir Taikos – Debreceno – Kalnupės supersankryžoje geltonai uždažyti dryžuotą plotą, kad sklandžiau vyktų posūkio ir apsisukimo manevras. Išmanus sprendimas ir tikrai nekainuos 160 000. Oi, jūs didieji inovatoriai!
Po kol nebuvo ten pastatyto sviesoforo, tai nebuvo ir bedos toj sankryzoj. Tam eismo planuotojui reikia nominacija iteikti uz „YPATINGUS” nuopelnus. Sankryza tapo nervu isbandymu.
Aplamaj kur išdygsta švesoforas ten ir kamsciai iskart renkasi, kaip jie bled nemato, kodel tilzes gatvej uz turgaus per begius stop zenklas ? Kodel ne slagbaumas, tas stop ir iskart vel kamstis, bled prakeikti valdininkai darykit kazka, bent kazka , kad zmonem pagerint gyvenima asilai nelaimjngi !!! Isgamos! Baust, draust, sekt, tikrai sovietai !
Kur duobes- sumažins greitį ir surinks remontui….?
Bet tai , kad nebegražino žalių rodyklių, tuščiose gatvese visą naktį veikia šviesaforai. Dirbtinai statomi matuokliai prospektinėse gatvėse , kur nera žmonių … tai Klaipefos absurdas. Liūdna. Liūdna , kad pinigų godumas valdo , o ne sveika nuovoka ir mokslas
Va ,ir pinigu laisvu savivaldybeje iškarto atsiranda.O šiaip sumontavus ta iranga pramones ir ekonomikos vystyti nebereikes,pinigu visada bus surinkta sočiai.
?
Man tik vienas klausimas kilo, negi nuoma pigiau nei įrangos įsigijimas. Labai jau populiari ta nuoma pasidarė visose srityse, įrangos nuoma, automobilių nuoma, patalpų nuoma ir t.t.
Pratinami ne tik žmonės bet ir istaigos nuomuoti daiktą ar paslauga… einame į dalini Sorošo komunizma… kai nieko neturėsime ir būsime „laimingi”…
Straipsnio autorius galėtų patikslinti, ar už tuos 164 tūkst. bus įrengtas stebėjimas visose Klaipėdos miesto 75-iose šviesoforinėse sankryžose, ar čia vieno taško įrengimo kaina.
Debilai… Gal dar nusiikti nebus galima.. Ponai nesveiki???
jei šiksi ne vietoje – būtinai uždraus
Bet tai jau piliečių sekimas ar buvo paklausta visumenes nuomones ar šitai valdžiai ant visų nusispiaut
O kam klausti, jei feisbuke patys viską viešiname
Naivus Jūs, Petrai 🙂 Mašinų numerius jau seniai nuskaito ir tikrina, ar esate apsidraudęs ACAD. Ir kaip sakė Senelid, visi socialiniai tinklai, kinietiški aparačiukai jau seniai užvedė ant mūsų bylas 🙂
Tokį reike pastatyti smiltelės ir Vingio g sankryžoje laksto suka kur yra draudžiama į kairę puse
164 k
Kelių būklė prastėja, duobių – begalė, srauto greitis mieste mažas, pagrindinės gatvėse srautui skirta tik viena juosta, o lopiniai sumąstė draudimų priežiūros kontrolę už 164 000
Palaikau jūsų nuomonę
Tvarka bus !
Važiuokite visuomeniniu transportu, vieni privalumai, ekonomiškai pigiau, gali būti lengvai įkalęs, gali nusnausti, gali naršyti mobiliake, gali plepėti su bet kuo, paspausi mygtuką ir išleis !
geras patarimas. Kad tik tavo žodžiai dievui (iš jo – vairuotojams) į ausį
Iki namo laiptinės daveš?
Ar tikrai visuomeninis transportas pigiau?
Ar negirdėjai apie solidarumo programą. Jei atobuso vairuotojas pažeis taisykles, tai bauda bus tolygiai paskirstyta visiems keleiviams, kaip pažeidimo dalyviams, pasyviai pritarusiems pažeidimui. Čia Lietuva!