Hidrostatyba

Muzikinio teatro rekonstrukcija per keturias minutes

Nors statybininkai ir nesugebėjo iki šiol gauti visų valstybinės komisijos parašų, šio šeštadienio vakarą po 150 eurų kainavusius bilietus įsigiję ar pakvietimus gavę žiūrovai sugužės į rekonstruoto Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro pastato atidarymui...

Vasaros estrada: gimusi per vargus, dešimtmečius gaubta nežinomybės

Paskutiniajame ciklo „Urbanistiniai jubiliejai” rašinyje „Atvira Klaipėda” pasakoja apie išskirtinio Klaipėdos objekto – Vasaros estrados – atsiradimo istoriją. Būtent šį penktadienį sukanka 45-eri metai nuo „Tarybinės Klaipėdos” pranešimo apie estrados statybos...

Dangės skveras: autoriaus žodis

Dangės skvero atvėrimas dar iki jo oficialaus atidarymo iki kurio, matyt, bus sudaužytas dar ne vienas naujas šio skvero šviestuvas tame pačiame skvere, jau sukėlė klaipėdiečių diskusijas. Ir dėl projekto koncepcijos, ir dėl architektūrinių sprendimų, ir dėl medžių,...

Kaip išgaravo 145 000 eurų vertės tiltelis (atnaujinta)

Klaipėdos valdžia galutinai užraukė neišsaugoto laikinojo tiltelio, tarnavusio pėstiesiems ir dviratininkams Pilies tilto rekonstrukcijos metu, istoriją. 145 000 eurų vertės laikinas statinys taip ir nebuvo perkeltas prie Dangės skvero. Pritrūkus valios tokiam...

Muzikiniam teatrui – šimtų tūkstančių eurų sankcija

Vilniaus apygardos administracinis teismas patvirtino, kad Centrinė projektų valdymo agentūra (CVPA) pagrįstai pripažino daugiau nei 800 tūkst. eurų Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro (KMVT) rekonstrukcijos išlaidų netinkamomis finansuoti iš Europos Sąjungos...

Tilto per geležinkelį istorijoje – ir rekordai, ir teismai

Prieš dešimtmetį Klaipėdoje pastatyto ilgiausio Lietuvoje pėsčiųjų tilto, sujungusio Šaulių ir Kretingos gatves, istorija prasidėjo dar dešimčia metų anksčiau, o jos peripetijos baigtos narplioti tik šiemet. „Atviroje Klaipėdoje“ –  dar vienas projekto „30...

Dangės krantinės: sovietinį betoną pakeitė tropikų mediena

Reprezentacine Klaipėdos vieta tapęs Pilies uostas ir Dangės krantinės dar prieš keliolika metų atrodė apgailėtinai: sovietmetį menantis betonas, daugelyje vietų net pradėjęs griūti ir byrėti. Kai 2009 metais Lietuva šventė savo tūkstantmetį, ji tapo tikra jūrine...

Pin It on Pinterest